Cubaan Mencvlik Anak Lufya Omar Hingga Dic4ri P0lis, Bek4s Suami Lufya Omar Bvka Cerita Sebenar – Lubuk Viral

Kuala Lumpur: Bekas suami kepada pelakon Lufya iaitu Dr Che Muhammad Hafiz mengambil pendekatan untuk tidak melatah biarpun namanya dipetik rentetan k3s cubaan mencvlik anak perempuannya, Laana Haura sekitar Julai lalu. Che Muhammad Hafiz menegaskan, 1su berkenaan tidak memberikan impak terhadap dirinya memandangkan dia juga tidak mempunyai masalah untuk bertemu dengan anak perempuannya itu.

“Tidak tahu bagaimana boleh timbul d4kwaan mengatakan saya yang melakukan cubaan mencvlik itu. Jika boleh berjumpa secara baik, kenapa pula saya hendak buat perkara begitu? “Oleh itu, saya memilih untuk memberikan reaksi terhadap dakw4an yang dilemparkan. Saya tidak terkesan kerana menganggap d4kwaan berkenaan tidak timbul sama sekali.

“Cuma secara umumnya, saya berpendapat ibu bapa di luar sana untuk lebih berhati-hati jika bersama anak-anak supaya insiden sebegini tidak berulang,” katanya. Terdahulu, Lufya berdepan det1k cem4s apabila dia mend4kwa seorang lelaki cuba mencvlik anak perempuannya, Laana Haura ketika berada di taman permainan.

Lufya atau pemilik nama penuh, Lutfyah Sheikh Omar bersyukur anak dan dirinya selamat namun mengalami kec3deraan di muka disebabkan individu itu memukulnya menggunakan batang kayu. Menerusi ruangan komen perkongsian berkenaan, nama Che Muhammad Hafiz turut dipetik sebagai salah seorang svspek. Bagaimana pun, Lufya turut menafikan d4kwaan tidak berasas itu.

Lufya pernah mendirikan rumah tangga dengan Che Muhammad Hafiz pada 26 November 2016 dan dikurniakan anak perempuan, Laana Haura yang kini berusia empat tahun. Lufya dan Che Muhammad Hafiz yang merupakan seorang d0ktor bercer4i pada 17 Jun 2020 di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling, Shah Alam.

Lufya, menafikan bekas suaminya terbabit dalam insid3n pergelutan dan memukulnya dalam cubaan mencvlik anak, Laana Haura, 5, . Sebaliknya, Lufya menegaskan, pelakunya membabitkan seorang lelaki berbadan besar yang tidak dikenali yang memukvlnya dengan teruk ketika cuba menyel4matkan anaknya. “Lelaki itu bukan bekas suami seperti tudvhan netizen. Ia perbuatan lelaki asing yang saya tidak kenal.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.mediakita.dnq.news/