“Second Hand Kan..”- Elly Mazlein Kutvk Makcik Bawang Depan Muka Buat Ramai Dekah – Lubuk Viral

Menerusi satu klip yang dikongsikan di laman Tiktok berkenaan dengan seorang selebriti yang dikenali sebagai Kak Lina Pom Pom mendapat perhatian ramai apabila klip drama beliau mendapat sambutan ramai. Beliau yang menjadi seorang ibu yang kaki kepoh membuat pertemuan bersama makcik makcik bawang di kawasan kejiranan mereka yang dikatakan diduki oleh golongan yang berada.

Mengikut sumber yang diperoleh, Elly Mazlein perlu melakonkan satu watak yang membuatkan ramai geli hati dengan sikap beliau yang suka mem3rli dan mengvtuk rakan rakan kejiranan beliau. Ketika beliau membuka pintu beliau terus mengutuk slaah seorang makcik yang berada di situ dengan mengatakan bahawa beg tangan kepunyaan makcik tersebut merupakan beg ‘second hand’ dan hal ini mebuatkan ramai geli hati apabila menyaksikan raut wajah Elly Mazlein ketika itu.

Video :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @cepatberita

Komen

@ijoycher:Suka gila scene ni. Duk ulang ulang di Youtube.

@BC SOFIEYZZ:’third hand maybe’

@eve:dh ketawa blh blah gtu sja

@ra301287:cara dia gelak memang klasssss githuwwwwww

@MrsDinda13:Hahahaha mengata depan2

@aRa TikTok:hahahhaha aku suka sungguh kak lina pom pom ni

@Jennifer Tining:adui sempoi betul lakonan dia, mcm bukan berlakon you, dia maij watak real karakter you

@Reinhart:Amboih dia blah camtu je lepas nganjing

Drama tersebut dikatakan pernah menjadi hangat kerana watak Elly Mazlein yang begitu spontan ketika berlakon. Lagak beliau dikatakan seperti beliau di dunia realiti kerana sifat periang beliau masi teserlah sehingga kini. Apa apa pun para peminat mendoakan yang terbaik buat beliau semoga dapat terus menghirkan para peminat dengan lakonan yang begitu mantap seerta dapat menjadi seorang isteri dan ibu yang terbaik buat keluarga tercinta.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://sinetronmalaya.com/