Zarina Anjoulie Akhirnya Buat Pengakuan BersaIah Guna Dad4h, Ramai Terkedu Lihat Hukvman- Lubuk Viral

Pelakon sensasi, Zarina Anjoulie atau lebih mesra disapa Anju dijatuhi hukvman d3nda sebanyak RM4,000 selepas mengaku bersalah atas pertudvhan memasukkan dad4h ke dalam badan pada Jun tahun lalu.

Menurut Ketua Polls Daerah Nilai, Superintendan Mohd Fazley Ab Rahman, pihaknya mengesahkan bahawa Majistret Mohd Firdaus Saleh menjatuhkan hukvman tersebut setelah pelakon berusia 34 tahun itu membuat pengakuan bersaIah pada Selasa lepas

Difahamkan, pendengaran k3s Zarina sepatutnya diadakan pada hari Rabu, namun peguam yang mewakilinya memohon untuk diadakan lebih awal.

Dalam pada itu, Mahkamah Majistret Seremban turut mengarahkan tertudvh agar menjalani pengawasan polis selama dua tahun dan perlu membayar d3nda sebanyak RM4,000. Jika g4gal membayar d3nda terbabit, dia bakal dikenakan hukvman Penj4ra selama empat bulan. Walau bagaimanapun, Anju telah membayar d3nda berkenaan.

Terdahulu, pihak polls men4han seorang selebriti wanita yang did4kwa terlibat dalam penyaIahgunaan dad4h di sebuah rumah di Kampung Chalet, Nilai, Negeri sembilan. Hasil ujian saringan air kencing mendapati svspek positif dad4h jenis methamphetamlne.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Ohbulan   via METRO