“Depa punya struggle…”- P4nik tengok keadaan DSV ‘pengs4n’, video disebalik tabir lagu baru – Lubuk Viral

Baru-baru ini, Datuk Seri Vida atau turut mesra dengan panggilan DSV telah mended4hkan bakal melancarkan lagu terbaharu selepas lagu-lagunya sebelum ini tak kurang hebatnya mendapat sambutan.

Dari lagu berjudul I Am Me, Lavida Raya dan Lavida Go Bola mencetuskan ramai terhibur dengan nyanyian DSV ditambah pula dengan muzik video yang bukan calang-calang.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dato Seri Vida (@datoserivida)

DSV bagaimanapun dilihat kini semakin sibuk dengan pembikinan lagu terbaru daripadanya ini manakala terdapat juga momen yang telah mendapat perhatian. Antaranya solekan DSV dalam pembikinan muzik video yang kelihatan berbeza.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dato Seri Vida (@datoserivida)

Sekali gus menarik tumpuan warganet untuk meninggalkan bermacam-macam reaksi terhadapnya. Namun begitu, perkongsian di akaun bernama, datoserividaofficial ini pula memaparkan satu kejadian yang mengundang p4nik selepas melihat keadaan DSV.

Ini kerana, DSV dilihat berada diatas dan ketika ingin turun, keadaannya mengundang p4nik sekeliling kerana dilihat seperti pengs4n namun di akhir video, staf yang berada di set penggambaran muzik video lagu baru DSV yang bakal ditayangkan 20 Mac nanti ini merasa lega.

@datoserividaofficial Reply to @rosidayunos struggle is real sayang . 3 hari lagi sebelum launching lagu ku ikhlaskan . #kuikhlaskan #dsvkuikhlaskan #dsv #lagubaru #fyp #viral #dsv #masukberanda #fyppppppp #jatuh ♬ original sound – QU PUTEH BARULAH PUT

Rata-rata warganet yang menonton kejadian tersebut bagaimanapun meninggalkan ratusan reaksi diruangan komen disamping memuji kerja keras DSV tersebut.

“Tak sabar nak tengok…”

Dsv

“Dah lock date…”

DsvIMG_20220318_152842

“Tengok dia terbang…”

IMG_20220318_152934

“Seorang wanita yang…”

Dsv

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL