“Ya, Anak Aku Kini Bek4s Bandvan,” Luahan Erma Fatima Tentang Ank Ketiganya Buat Ramai Seb4k

Hati ibu mana yang tidak sedih apabila anaknya memilih jalan hidup yang berl1ku. Erma Fatima begitu berani berkongsi di media sosialnya mengatakan anaknya seorang bek4s bandvan.

Kongsi Erma, “Ini ANAK AKU yang ke-3. Dari umur dia satu hari aku pelihara dia. Aku berikan yang terbaik semampu aku. Sekolah..agama..kasih sayang…meskipun banyak kekurangan aku.

Berb4gai dug4an aku terpaksa lalui untuk besarkan dia. Dan satu hari atas percaturan orang tertentu anak aku kembali ke pangkuan ayah kandungnya.

Hanya Allah yang tahu betapa hancvrnya hati aku ketika itu. Dan Mei 2016 aku mendapat berita dia dit4ngkap polis dan dipenj4rakan. Sekali pun aku tak pernah jengok dia di penj4ra kerana aku kec3wa..sed1h..hancvr hati ini…hanya keluarga lain yang pergi menziarahi dia.

Semua di dalam keluarga aku menyangka aku dah bvang dia dari hidup aku. Dan hari ini dia kelvar dari penjara. Anak-anak aku yang lain jemput dia di penj4ra dan bawak pulang ke rumah. Semua t4kut aku tak terima dia. Apa pun aku masih ibu dia walaupun aku tidak melahirkannya…Walaupun dia tinggalkan aku..hancvrkan hati aku TAPI aku tetap ibu dia. Ye ANAK AKU kini bek4s seorang BANDvAN.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ermafatima (@ermafatima)

Atas izinnya aku ingin berkongsi pengalaman ini dengan semua. Bila aku minta izin dia tanya aku. “Mama tak m4lu ke bagi tahu orang anak mama bek4s bandvan?”. Aku cakap aku tak pernah m4lu memiliki anak yang dikurniakan Allah seperti apa pun dia kerana itulah dug4an paling besar dalam hidup aku yang aku terpaksa tempuh.

Aku berkongsi semua ini bukan kerana aku mahukan simpati…Aku mahu berkongsi dengan semua anak-anak muda di luar sana tentang realiti hidup. Aku mahu keluarga yang memiliki anak-anak seperti ini juga mendapat sedikit kekuatan dari cerita aku ini. Itu saja. Nanti aku akan cerita lagi kenapa dan mengapa dia masuk penj4ra,” kongsi Erma Fatima.

Komen Netizen:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber  :  Nona

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*