[VIDEO] 5 Bulan Tak Jumpa Suami Askar, Isteri Cuma Mampu Lambai Tepi Jalan Je

Sebuah perkahwinan itu membawa maksud ikatan sebuah perhubungan, sentiasa bersama walaupun apa jua rintangan melanda. Tidak dinafikan sekarang ini ramai pasangan yang berkahwin tetapi masih berjauhan.

Terikat dengan tanggungjawab tugas kadang2 yang membuatkan pasangan itu sering berjauhan. Walaupun begitu banyak pasangan yang berjaya hadapi walaupun kekangan tugas masing2.

Terkini, satu video yang telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok seorang pengguna yang dikenali sebagai @nfhnbj telah memuatnaik video dirinya yang telah menunggu selama satu jam, hanya untuk melihat suaminya walaupun di kejauhan.

Penantian selama satu jam itu adalah hadiah yang bernilai walaupun hanya dapat melihat sekilas pandang wajah suaminya. Suaminya itu bertugas di Angkatan Tentera Malaysia dan ketika suaminya dlm perjalanan menaiki trak tentera itu, beliau boleh melihat suaminya di dalam trak yang sedang perjalanan ke melaka.

Video:

Walaupun kejauhan tetap boleh nampak keriangan di wajahnya. Menjengah ke ruangan komen pula, masing2 memuji kesabaran dan ada juga yang menga

@nhfbhj5 saat jumpa pun bersyukur dah. Semoga terus kuat tunggu awak balik sayang ?#armywife♬ Into Your Arms (feat. Ava Max) – Witt Lowry

takan nampak muka sangat seronok walaupun xjumpa depan2. Begitulah kalau dah sayangkan seseorang, jumpa sekilas pandang pun dah puas hati.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*