Gadis Tak Keru4n Bawa Balik Sotong Kurita Hidup, R1uh Habis Satu Dapur!

Salah satu spesis haiwan yang hidup di lautan, sotong kurita menjadi antara sumber bahan makanan bagi sesetengah penduduk di negara Jepun, Korea dan lain-lain. Hidupan laut yang memiliki bentuk fizikal agak unik ini juga memiliki peminatnya tersendiri.

Walaubagaimanapun, baru-baru ini satu video yang memaparkan seorang gadis dengan seekor sotong kurita yang masih hidup di dapur telah mencuri perhatian ramai. Manakan tidak dalam rakaman tersebut kelihatan gadis itu cuba mengeluarkan hidupan laut yang boleh tahan besar saiznya dari plastik.

Belum sempat dia keluarkan, sotong kurita itu keluar sendiri dari plastik dan terus merayap di atas meja. Apa lagi r1uhlah satu dapur mendengarkan suara gadis tersebut yang tak k3ruan kena ‘uruskan’ hidupan tersebut.

Berikut adalah rakaman gadis tersebut yang bawa balik sotong kurita hidup dan perlu prosesnya untuk memasak ini:

Perkongsian rakaman ini yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun @henghunterz telah meraih lebih 5.7 juta tontonan dan 293 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai rakaman gadis tak keruan kena proses sotong kurita hidup ini di ruangan komen seperti berikut:

“Kalau aku, aku lari dulu. Takut la…Besaq nya”

Bawa Balik Sotong Kurita 3

“Aku ris4u melekat kat muka je”

Bawa Balik Sotong Kurita 2

“Kalau aku jadi dia, memang tak akan sentuh sotong kurita itu”

Bawa Balik Sotong Kurita 1

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*