Shuib Dedah Cabarn Beliau Untuk Hadap 3 Orang Anaknya

Kehilangan Siti Sarah Raissuddin sememangnya sangat dirasai oleh rakan artis dan juga kenalan rapat allhyrh4m. Paling terasa sudah tentu suaminya Shuib Sepahtu yang kehilangan sosok isteri yang sangat dicintainya. Dalam laporan dari Berita Harian, Shuib 37 memaklumkan yang mereka sempat membuat panggilan video buat terakhir ketika 4rwh isterinya, Siti Sarah Raissuddin, 36, sedang nz4k di Unit Rawatan Rapi, Hospital Canselor Tuanku Muhriz, Universiti Kebangsaan Malaysia, UKM (HCTM).

Lihat air mata isteri berjvjuran

Menurut Shuib lagi, tiga anaknya, Shuib berkata, dia dan tiga cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6, dapat melihat air mata berjuraian di pipi arwah ibu mereka ketika membuat panggilan video. “Dengan bantuan jururawat dan doktor, saya membuat panggilan video, itulah kali terakhir saya dan anak-anak dapat menatap wajah 4rwh ketika masih berny4wa. Ketika itu, saya nampak air mata berlinangan di pipinya, seolah-olah memahami apa yang kami bualkan dengannya.” ujarnya.

Pergi hospital lepas anak2 tidur

Tambah pelawak itu lagi, dia sempat bergegas ke hospital selepas anak-anak tidur dan selesai majlis bacaan yassin bagi mengetahui keadaan isteri, namun dia tidak dibenarkan masuk. Saya sempat ke hospital selepas anak-anak tidur dan selesai majlis bacaan Yassin dan doa selamat, malam tadi. Bagaimanapun, saya tidak dibenarkan bertemu 4rwh. Saya kemudiannya berpatah balik ke rumah,” jelasnya.

Walau bagaimanapun, usahawan tersebut reda dengan pemergi4n isteri. Cuma, apa yang lebih memberatkan adalah bagaimana cara untuk memberitahu anak-anak yang masih kecil. “Cuma, cabaran saya untuk memaklumkan kepada tiga cahaya mata mengenai ketiadaan 4rwh ibunya,” katanya.

Akan diuruskan bersebelahan pvsara ibunya

Shuib memaklumkan yang jnz4h akan diuruskan bersebelahan pusara ibu Sarah di Gombak kira-kira jam 12 tengahari nanti kerana mereka pernah berbual soal kehilangan suatu ketika dahulu dan hajat tersebut pernah disampaikan kepadanya.

“Jnz4h 4rwh akan diuruskan bersebelahan pus4ra 4rwh ibunya di Tanah Perkubvran Islam, Kampung Sungai Pusu, Gombak, jam 12 tengah hari ini. 4rwh memang minta diuruskan di sebelah pus4ra 4rwh ibunya. Jika berbual soal kehilangan, 4rwh ada menyebut keinginan disemadikan di sebelah pus4ra 4rwh ibunya,” katanya.

Hadiahkan anak keempat

Menerusi sumber lagi, Shuib dilihat tenang dan berjanji akan menjaga empat orang cahaya mata mereka dengan sebaiknya walaupun anak bongsu mereka yang baru sahaja berusia 3 hari tidak dapat menatap wajah ibu tersayang. Kelihatan tenang ketika ditemui, Shuib berkata, dia berjanji akan menjaga empat cahaya mata hasil perkongsian hidupnya dengan 4rwh dengan baik.

“4rwh menghadiahkan saya dengan kehadiran Ayash Affan yang lahir pada Jumaat lalu. 4rwh bergelut untuk menyelamatkan anak kami. Nyata, Allah lebih menyayanginya. Nama Ayash Affan itu sendiri menjadi pilihan 4rwh kerana menurut pembacaannya, nama berkenaan mengenai seorang pejuang di Wilayah Gz4,” jelasnya.

Sumber: Berita Harian

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LubukViral

Sumber: https://mediabawang.net/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*