“Bapak nye doktor, bukan petani..”, Lufya persoal adakah RM250 cukup untuk beli barang anak, ini reaksi netizen!

Beberapa hari yang lepas, pelakon Lufya Omar ada bertanya pendapat orang ramai mengenai perbelanjaan anak-anak di Instagram miliknya.

Lufya ada bertanya sekiranya RM250 memadai atau tidak untuk membeli perbelanjaan barang-barang anak untuk tempoh masa sebulan.

“Nak shopping diapers, susu anak, cereal, buah-buahan, brokoli, ikan, ayam, cheese, baju kasut & etc. Nak tanya mummies spend untuk beli makanan dan keperluan anak sorang utk sebulan berapa ekh? Cukup tak Rm 250 sebulan????? aduiii tak tau nak jimat macamana lagi.’, tulisnya di entri tersebut.

 

Perkongsian Lufya nyata menarik perhatian ramai terutama sekali kaum ibu yang memahami keadaan terkini Lufya.

Sekadar info, Lufya Omar telah berkahwin dengan seorang doktor, Che Muhammad Hafiz pada tahun 2016 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Laana Haura.

 

 

View this post on Instagram

 

Sapa rindu kat Haura angkat tangan????‍♀️ . Kami makan kat tempat favourite kami di TTDI. Setiap minggu memang kene makan kat @waroengss Super mantap! ???? . #waroeng #spesialsambal #ratucilipadi #ttdi #makananindonesia #paling #sedapl

A post shared by Lufya (@lufyalaana) on

 

 

 

View this post on Instagram

 

Haritu time birthday daddy ada cakap daddy taknak hadiah apa2 kan dari haura. So haura pun taknak hadiah apa2 pun la dari daddy ???????? Pejam celik pejam celik sekejap je masa berlalu kan dan harini genap dua tahun umur my daughter Lanaa haura. Apa2 pun daddy nak ucapkan Selamat hari kelahiran kepada anak ku Yg tercinta dan daddy mendoakan agar haura sayang menjadi anak yang solehah,berjaya dunia akhirat juga berguna kepada masyarakat dan mampu memberi sumbangan kepada negara suatu hari nanti Insya Allah Amin. Biarpun masa, tempat dan manusia itu menjadi pemisah antara Kita tetapi tidak bermakna kasih sayang daddy terhadap haura itu pudar dan berbelah bahagi. because of you my daughter haura sayang I will keep strong and even stronger than before and please remember I will be always become your warrior till the end no matter what ????????❤️????

A post shared by Dr Che Hafiz (@chehafiz007) on

Namun perkahwinannya telah diuji sejak beberapa bulan yang lepas dan sedang mencari penyelesaian yang terbaik buat mas4lah mereka.

Apa pula pandangan anda?

Sumber: Instagram Lufya Omar

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*