Belum 3 BuIan Umum Bercer4i, Kini Ramai Terkejvt Lihat Pervbahan Nad ZainaI Bersama Ungku IsmaiI Di ThaiIand – Lubuk Viral

Tampil sopan di Thailand, Nad Zainal dah berhijab.. Penampilan pelakon popular, Nad Zainal mencvri tumpvan ramai apabila mengenakan imej berhijab dalam beberapa posting yang dimuat naik di laman Instagram miliknya.

Nad atau nama penuhnya Farah Nadia Zainal Abidin mula berkongsi penampilan itu sejak beberapa hari lalu sekali gus mencetvskan persoalan sama ada dia sudah berhijab atau sebaliknya.

Difahamkan, pelakon berusia 32 tahun itu kini berada di Thailand bagi menjalani penggambaran sebuah travelog untuk kandungan di saluran YouTube bersama rakan artis Ungku Ismail. Malah, Nad turut memuat naik beberapa InstaStory dengan imej berhijab sepanjang ‘berjalan-jalan’ bagi menjayakan penggambaran terseb Oleh kerana imej sopan tersebut, rata-rata peminat menyambut baik penampilan pelakon drama Cina Buta itu yang dilihat lebih manis dan sejuk mata memandang.

Tidak kurang ada juga segelintir individu menitipkan doa berharap Nad kekal beristiqamah dengan imej menvtup aurat. Pelakon, Nad Zainal mengejvtkan ramai pihak apabila mendedahkan, dia sudah bercer4i dengan suaminya, Muhammad Faliq Amiruddin, baru-baru ini.

Pelakon berusia 32 tahun itu, yang memadam semua gambarnya bersama Faliq di Instagram, bagaimanapun engg4n mended4hkan tarikh penceram4ian mereka.

“Ya, kami sudah bercer4i dan keputusan ini dibuat hasil kesep4katan kami berdua”

“Keputusan ini (berplsah) bukan satu perkara yang mudah,” luahnya.

Pemilik nama sebenar Farah Nadia Zainal Abidin juga men0lak untuk berkongsi pvnca perplsahan mereka, sebaliknya memaklumkan hubungannya dengan Faliq kekal baik demi anak-anak.

“Kami kekal bersahabat baik. Saya perlu memberitahu perkara ini agar tidak berlaku fltnah”

“Saya perlu tabah meneruskan kehidupan untuk masa depan dua anak kami,” katanya lagi. Nad dan Faliq mendirikan rumah tangga pada 18 Disember 2015 dan mereka dikurniakan dua anak, Fahad Ibrahim, 6, serta Budi Kalsom, 1.

Masih berkawan dengan bekas suami demi anak-anak

“Benar, kami sudah bercer4i baru-baru ini. Keputusan berplsah ini juga dibuat dengan kata sepakat”

“Cukup saya kongsi status saya yang terkini. Saya perlu menjelaskan soal status diri, supaya tidak mengvndang fltnah,” katanya menerusi kenyataan kepada media pada malam Sabtu.

Dalam pada itu, Nad mengakui keputusan dibuat bukan mudah namun akur dengan takdir yang telah tertulis terhadap rumah tangganya.

Apa lebih penting kata Nad, meskipun sudah bercer4i namun hubungan mereka kekal baik demi dua anak mereka iaitu Fahad Ibrahim, 6 dan Budi Kalsom yang kini berusia setahun.

“Apa lebih utama sekarang saya perlu kuat untuk meneruskan survival membesarkan dua anak serta membiasakan diri dengan status ibu tungg4l”

“Kami masih berkawan baik demi anak-anak,” katanya.

Hasil semakan di Instagram milik pelakon Takdir Yang Tertulis di TV3 itu, gambarnya bersama bekas suami juga sudah tidak kelihatan.

Untuk rekod, Nad dan Muhammad Faliq mendirikan rumah tangga pada 18 Disember 2015.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/