“Macam Dah Pro Ni..”-Sarah Suhairi Berkongsi Video Tarian Di Akaun Tiktok, Buat Ramai Terpukau.- Lubuk Viral

Penyanyi Sara Suhairi sememangnya sudah dikenali oleh rakyat Malaysia. Walaupun badan beliau kecil dan comel, tetapi bakat yang beliau miliki itu sangat luar biasa. Ini lah yang dikatakan “kecil-kecil cili padi”.

Menerusi perkongsian video tiktok yang dikongsikan oleh sarahsuhairi_38. Beliau telah memuat naik video dimana beliau sedang menari seorang diri.

“Setelah 3 hari menghadam choreo gila ni There U Go! Pasni nak cover dance apa pulak?..”– ‘Caption’ di video tiktok beliau.

Menurut Sarah, selama 3 hari beliau menghafal ‘step by step’ tarian ini dan kini beliau ingin mencuba tarian baharu pula.

Menjengah ke ruang komen, rata-rata warganet memuji keboleh Sarah Suhairi. Beliau bukan sahaja hebat dalam nyanyian. Malah beliau juga ‘terror’ dalam tarian. Bakat yang beliau miliki ini, bukan biasa-biasa. Tidak dinafikan suara dan vocalnya memang luar biasa, malah tariannya juga seolah-olah tarian seorang profesional.

Lihat Klip Video Di Bawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sarah Suhairi (@sarahsuhairi)

Antara Komen Yang Diberikan Seperti:

Rata-rata warganet mengatakan Sarah Suhairi sudah boleh membuka kelas dance kerana kelincahan beliau dalam tarian tersebut sangatlah memukau.

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://newzfest.com/