”T4kut Dengan KehiIangan Ashira,Kalau Tahu Sedang Saklt” – Akhirnya Bad Indigo Buat Peng4kuan Sebab Sebenar Mereka Bercer4i – Lubuk Viral

Penyanyi Bad Indigo mended4hkan pencer.aiannya bersama bekas isteri, Ashira Aziz berpu.nca dari dirinya yang tidak ber.sikap jujur sejak awal perkahwinan.Tak.ut kehilangan Ashira jika mended4hkan mengenai pen.yakit yang dihadapi, Bad atau nama penuhnya Badrul Izhan Yeop Abdullah meny.esali tin.dakan yang diambilnya itu.

“Punca penc.eraian adalah kerana saya tidak bersikap jujur terhadap Ashira sejak awal perkahwinan. Bukan memb.abitkan orang ketiga atau sebagainya, namun saya tidak berterus terang mengenai pen.yakit yang saya alami.“Mungkin saya tidak menyedari kepentingan berkongsi mengenai perkara itu, sebaliknya tidak bersikap berterus-terang kerana tak.ut akan kehila.ngannya. Jadi, bukan berpunca daripada dia tidak mahu menjaga saya dan sebagainya.

“Memandangkan kami tidak berkongsi punca pen.cer.aian, ramai yang menyaIahkan Ashira dan terus menge.camnya. Jangan menu.duh tanpa mengetahui pu.cuk pangkal cerita.“Berhentilah mengh.ent.am dan meng.eca.mnya kerana Ashira juga ber.hak untuk bahagia sama seperti orang lain. Saya yang bersalah dalam hal ini dan berhentilah menyalahkan Ashira,” katanya.

Bad menolak cakap-cakap neg4tif mengenai pendapat sesetengah pihak yang men.da.kwa pe.rceraia.nnya bersama Ashira disebabkan bekas isterinya itu yang tidak mampu untuk berdepan dengan masalah kesihatan yang dihadapinnya.Bad menjelaskan, ramai yang ingin mengetahui punca sebenar per.cer.aian mereka kerana ada yang menganggap pengumuman yang dilakukan oleh mereka seolah-olah terg.antung dan tidak bertitik noktah.Tambah Bad, tiada istilah bekas isteri berpisah kerana tidak tahan untuk menjaga dirinya yang sedang sakit.

Katanya, netizen akan mencari punca sebab mereka berce.rai kerana cerita mereka selepas berpisah dilihat seolah-olah tidak ada penutup.

Terdahulu, Bad terpak.sa menjalani pembedah4n membuang tiga jadi kaki aki.bat di4betes pada 9 Mei lalu.Kemudian, Bad dan bekas isteri, Ashira mengumumkan yang mereka telah bercerai menerusi sebuah hantaran video pada 23 Jun lalu.Bad dan Ashira mendirikan rumah tangga pada 11 Mac tahun lalu selepas mereka sama-sama menyertai program Gegar Vaganza musim ketujuh.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :HM