Hebat bahagi masa kerjaya & belajar, Intan Najuwa jadi ‘idola’ para gadis – My Blog – Lubuk Viral

Pelakon, Intan Najuwa umum diketahui mulai aktif dalam industri lakonan tanah air sejak tahun 2015 dan mulai ‘meletop’ selepas membawa watak sebagai Hanan Khaira dalam drama berjudul Kekasih Paksa Rela yang mana dia telah bergandingan dengan pelakon senior, Remy Ishak dan berhasil melonjakkan lagi namanya sebagai seorang pelakon wanita.

Malah Intan Najuwa juga tidak henti-henti menghiasi kaca televisyen dengan pelbagai watak utama yang dibintanginya. Meskipun begitu, lebih membuatkan ramai kagum selepas dia mengumumkan sedang melanjutkan pelajaran di peringkat Asasi Undang-Undang di salah sebuah kolej di Singapura.

Buat seorang pelajar, tentu dapat sama merasai perasaan Intan Najuwa yang mana perlu gigih dalam belajar dan menyiapkan tugasan yang diberikan oleh tenaga pengajar kerana ia tidak mudah. Apatah lagi bagi seseorang yang belajar sambil kerja sangat memerlukan diri sendiri pandai membahagikan masa.

Jadi itulah sebabnya juga, Intan Najuwa menjadi inspirasi buat ramai para gadis dalam bahagi masa untuk bekerja yang dalam pada masa sama belajar. Apatah lagi, Intan Najuwa membuktikan ia tidak mustahil dengan usaha kerana dia juga telah mendapat keputusan cemerlang.

Hantaran video gadis berkenaan juga membuatkan ramai para gadis lain turut meluahkan pandangan yang sama tentang kebolehan Intan Najuwa yang hebat bahagi masa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa (@intannajuwa)

“Suka tengok dia belajar…”

IMG_20220929_105831

“Ye weh tengok dia je…”

IntanIMG_20220929_110015

“Betul weh…”

IMG_20220929_110123

“Aku yang tengok pun kagum gila…”

Intan

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL