Meningg4l Jam 11.06 Malam Tadi, Khabar Dvka Buat Miera Liyana- Lubuk Viral

Kuala Lumpur: Bapa pelakon, Miera Liyana iaitu Datuk Seri Kasmi Mat Arsat meningg4l dunia di kediamannya jam 11.06 malam tadi.

Miera bekata, jenaz4h dibawa ke Masjid At Taqwa, Taman Tun Dr Ismail, di sini, jam 10 pagi hari ini dan dikebvmikan di Tanah Perkuburan Islam Bukit Kiara selepas itu.

“Saya dengan penuh insaf rendah diri dan dukacita memaklumkan bahawa ayahanda kami telah kembali ke rahmatullah. Allahy4rham menghembvskan nafas yg terakhir di kediaman beliau pada 11.06 malam.

“Sehubungan dengan itu, pihak waris dan keluarga menetapkan pengurusan jenaz4h di Masjid At-Taqwa dan akan dikebumikan di Tanah Perkubvran Islam Bukit Kiara selepas selesainya solat jenaz4h.

“Akhir sekali saya mewakili keluarga Allahy4rham ingin menyampaikan permohonan maaf zahir batin dan mohon halal atas segala salah silap serta keterlanjuran kata serta perbuatan jika ada kepada semua yang mengenali sepanjang hidupnya.

“Mohon doakan agar segala dosanya diampunkan dan bakal ditempatkan bersama orang-orang yang soleh di alam barz4kh dan di akhirat nanti Insya-Allah,” katanya.

kredit:hmetro

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw/