Ibu Tangmo Tarik Balik Saman, Dapat Hadiah Subang Mutiara Dari Suspek Dan Wang Pampasan 2 Juta Baht – Lubuk Viral

Sudah hampir 7 bulan sejak kes kemati4n tragis melibatkan selebriti terkenal Thailand, Pataratida Pachawirapong atau lebih dikenali sebagai Tangmo Nida yang did4kwa dibvnuh akibat perbuatan khian4t di Sungai Chao Phraya.

Bukan saja kes itu menjadi buah mulut penduduk Thailand, malah ia juga mendapat perhatian netizen di Malaysia sehingga ada yang membuat teori sendiri mengenai kes tersebut.

Masih kekal misteri, difahamkan juga siasatan polis terhadap enam suspek utama antaranya Kratik dan Robert masih lagi berjalan.

Dan terbaru, ibu kepada mendi4ng Tangmo iaitu Panida Sirayootyotin dilaporkan sudah menarik balik semula sam4n yang difailkan terhadap enam suspek itu setelah mencapai kata sepakat dengan pihak defendan.

Lapor media The Thaiger, Panida bakal menerima wang pampasan bernilai 2 juta baht (lebih kurang RM244,097), di mana RM49,000 akan diberikan secara tunai dan baki akan diterima dalam bentuk cek.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @melonp.official

Bukan itu sahaja, Panida akan menerima pampasan bulanan bernilai RM3,677 setiap bulan bagi tempoh 20 tahun ataupun sehingga dia m4ti tanpa sebarang waris.

Malah, salah seorang daripada suspek juga telah menghadiahkan hadiah mewah berupa subang mutiara kepadanya namun nilai barang kemas itu dirahsiakan daripada pengetahuan umum.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Sumber