“Kaya Tp Tak Menunjuk”- Netizen Ded4h Harga Jam Tangan Fazura Cecah RM4 Juta?- Lubuk Viral

Baru-baru ini, Fazura telah menyambut ulang tahun kelahiran suaminya, pelakon Fattah Amin dan dilihat membuat kejutan dengan cukup meriah apabila ia dihadiri juga oleh rakan-rakan mereka.

Fazura bagaimanapun di Instagram turut memuat naik beberapa keping foto dan terdapat juga video momen bahagia menyambut ulang tahun kelahiran Fattah Amin serta ditinggalkan ribuan tanda suka oleh peminat dan pengikut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

Namun begitu, nampaknya tidak hanya itu yang menjadi tumpuan apabila satu akaun di platform TikTok menarik perhatian peminat dan warganet mengenai satu jam tangan yang digayakan oleh Fazura. Menerusi perkongsian Fazura, dia dilihat memakai jam tangan ketika di majlis ulang tahun kelahiran Fattah Amin baru-baru ini.

Melalui klip video dikongsikan ini, satu paparan yang mendedahkan harga jam tangan Fazura menjadi tumpuan ramai kerana didakwa mencecah jutaan ringgit sehinggakan hantaran ini juga menjadi perbualan hangat warganet diruangan komen selain juga ditinggalkan ribuan tanda suka.

Klip video dikongsikan pemilik akaun @fazuralotsoflover tersebut menarik tumpuan ribuan pengguna platform TikTok yang mana rata-rata peminat dan netizen juga hadir meninggalkan ratusan reaksi tentang sikap Fazura mahupun Fattah Amin yang sejak dahulu tidak suka menunjuk-nunjuk malah rata-ratanya juga tidak merasa hairan lagi dengan kejayaan selebriti jelita tersebut.

“Faz atau Fattah dua dua tak pernah show off…”

FazuraIMG_20220919_194755

“Fazura ni bagus, dia jenis merendah diri”

IMG_20220919_194808

“Artis yang humble…”

Fazura

“Kaya tapi tak menunjuk terbaik…”

IMG_20220919_194910IMG_20220919_194914

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL