[VIDEO] “Tεrpaksa Komen Walaupun Ada Yg Akn Bεlasah Sy..”- Nourul Depp Bersυara Dεdah Sikap Rosyam Nor?- Lubuk Viral

Isu video promosi kempen kerajaan yang dilakukan oleh pelakon,Datuk Rosyam Nor dan Menteri Pembangunan, Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Rina Harun masih lagi menjadi bualan sehingga kini termasuklah penyanyi, Nourul Depp yang turut bersuara terhadap video promosi tersebut.

“Saya Tahu Bagaimana Dia..”

Menerusi ciapan di Twitter, Nourul menyatakan bahawa dirinya mengenali bagaimana si.kap sebenar Rosyam Nor selepas bekerjasama dengannya.

“Sebagai yang pernah bekerja dengan artis lelaki ni, saya tahu bagaimana dia. Menghormati wanita> Hmm.. Tengok sendiri lah.

Ter.paksa komen walaupun saya tahu ada yang akan be.la.sah saya on this statement. But i dont like this and him. (Not hate). Just dont like.”-kongsi Nourul

Mohon Pihak Terlibat Jaga Bahasa

Akui Bahasa Melayu merupakan bahasa yang amat tinggi, Nourul turut meminta pihak terli.bat untuk mempunyai rasa hormat dalam menggunakan bahasa dengan baik.

“Bahasa Melayu itu sangat tinggi. Mohon ada sedikit hormat kepada yang menonton secara amnya. Kita dah berusia. Kena lagi jaga bahasa. Sebab nak didik anak-anak muda. My opinion. This video in inappropriate.”-Tegas Nourul

Dipetik dari laporan Harian Metro, Rosyam Nor menjelaskan bahawa dia tidak mempunyai niat untuk merendahkan martabat wanita, sebaliknya hanya mahu memberikan kesedaran kepada wanita untuk bangkit dan bersemangat dalam memajukan diri masing-masing.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Muraimy, HM, YOUTUBE