Video Terbaru Puteri Sarah Bersama Syamsul Yusof Vir4l, Ini Yang Netizen Perasan “Sekuat mana pun pasti klh dgn rlndu”- Lubuk Viral

Menerusi satu perkongsian video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Tiktok Puterisarahliyanaa yang merupakan akaun fans kepada Puteri Sarah Liyan berkongsi satu video di mana ketika itu hubungan Puteri Sarah bersama dengan suaminya, Syamsul Yusof masih lagi baik. Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin atau lebih dikenali sebagai Puteri Sarah ialah merupakan seorang pelakon dan peragawati wanita Malaysia.

Dia dan Syamsul Yusof telah melangsungkan perkahwinan pada tahun 2014 dan hasil perkongsian hidup bersama mereka telah dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu seorang lelaki, Syaikul Islam dan seorang perempuan, Sumaiyyah. “Sekuat mana pun wanita pasti kalah dengan rindu”, – Kata-kata menerusi video tersebut.

perkongsian video tersebut turut merasa sebak apabila melihat kebahagiaan Puteri Sarah yang dahulu, namun kini di uji dengan pelbagai kontroversi mengenai hubungan suaminya, Syamsul Yusuf. Rata-rata daripada netizen juga meninggalkan kata-kata yang posotif buat tuan empunya badan agar terus kuat dan tabah menghadapi ujian. Malah mereka juga mendoakan agar jodoh antara dia dan Syamsul Yusof berpanjangan.

Lihat klip video dibawah:

Pelbagai komen diberikan seperti:

@null:Allah yg pegang ht kt so berbalik dulu kpd dia,tenangkn diri & slalu ingt moment² baik dgn psgn InshaaAllah yg jauh blh dkat,yg gelisah blh tenang. @null:jawapan ada pada sol..dia nk pertahankan atau x.aku doa kau jaga lah dgn baik kedua2 nya sol. @null:Percayalah sul, yg pertama yg kau sia2kn nih.. Yg akn kau rindu smpi hujung nyawa kau Allahuakbar pulihkan segala seperti sediakala Aamiin. @null:memory tetap tersimpan didalam hti Smpai ble² tetap terus kuat hadapi sglenya.

@null:sebak tgk.. smoga Allah lorongkan jalan yg terbaik utk sarah dan samsul. @null:ALLAH ciannye..sy da rase b4 awk..rindu yg amat sgt..memang kite susah nk buang seme kenangan. @Siti halipah Kadir:Allah sebaik baik perancang… semoga dipermudahkan segala urusan sarah dan suami. @Jainah RosJai:dalam kehidupan ini kita tak sedar melepaskan yg terbaik dalam mencari kebahagiaan mata celik tapi buta..ada hati tapi tak mencintai

Netizen Tuduh Tolak Poligami, Ini Respon Puteri Sarah – ‘Lelaki Nak Berpoligami Cari Bakal Isteri Yang Baik’

Nama pelakon Puteri Sarah Liyana hangat diperkatakan selepas mendakwa kekasih kepada suaminya, Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar menjadi orang ketiga dalam rumah tangga mereka.

Kalau Ira Kazar datang minta izin?

Terbaru, ketika siaran langsung di Instagram (IG), Puteri Sarah diajukan soalan ‘cepumas’ oleh aktres Nad Zainal.

Ada plotwist macam dalam drama. Dia (Ira) baik, jumpa kau minta izin, nak jadi nombor dua, dia kata minta maaf mu okey tak?

Jawab Puteri Sarah, 37, sekiranya Ira tampil bersemuka pada empat tahun lalu, berkemungkinan dia boleh pertimbangkan.

Kalau awal-awal dia buat macam tu..mungkin aku mar4h. Mungkin akan pertimbangkan. Tapi awal-awal kau dah buat macam-macam, ser4ng mak mentua aku.

Selepas kena block dengan mak mentua aku, dia kacau pula adik-adik Syamsul. Apa benda!

Netizen kata saya halang poligami

Dalam pada itu, pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin juga menyel4r pertik4ian netizen yang mendakwa dia menghalang poligami.

Orang semua kata saya halang poligami. Rasulullah SAW (Nabi Muhammad) berkahwin lain selepas Siti Khadijah w4fat. Para lelaki di dalam ini (Instagram) tolong dengar baik-baik.

Rasulullah tak suka Fatimah az-Zahra (anak) dimadukan. Jadi korang baca dulu dan fahamkan. Jangan main cakap kata lelaki boleh kahwin empat.

Lagi satu, kalau lelaki nak berpoligami cari keturunan yang baik-baik. Cari bakal isteri yang baik.

Pada Khamis lalu, Puteri Sarah nekad memfailkan satu tindakan di Mahk4mah Sesyen Kuala Lumpur dan dua aduan di pejabat agama terhadap Ira.

Sebelum ini, rumah tangga Syamsul dan Puteri Sarah didakwa dilanda masalah disebabkan kehadiran orang ketiga. Puteri Sarah juga mengakui dia sudah tidak tinggal sebumbung dengan Syamsul.

Sekadar info, Puteri Sarah berkahwin dengan Syamsul pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam serta Sumayyah.

VIDEO :

Sumber/ Kredit :Instagram @nad.zainal, https://info.rentasasia.com/

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://bartasangbad.site/