Anna Jobling Did4kwa Tersasul Panggil Meerqeen ‘B’ Pula Cetus Bualan Ramai- Lubuk Viral

Pelakon baharu, Meerqeen dan Anna Jobling selepas membintangi drama berjudul Melur Untuk Firdaus sebagai hero dan heroin nampaknya berjaya mengangkat nama mereka untuk terus menjadi perhatian sebagai pelakon baharu yang disukai ramai. Tidak sekadar dipuji kerana lakonan mereka yang menjadi sebagai watak Melur dan Firdaus malah keserasian mereka juga cukup disukai ramai.

Sehinggakan bukan hanya di Malaysia malah Meerqeen dan Anna Jobling berhasil menambat hati penonton dari Indonesia dan pernah mendapat perhatian luar biasa selepas terbang ke sana baru-baru ini. Namun begitu, nampaknya sekali lagi kedua-dua pelakon ini viral. Ini kerana gara-gara Anna Jobling didakwa tersasul memanggil Meerqeen dengan panggilan B.

Tentu sahaja gelagat Anna Jobling itu membuatkan peminat juga tak keruan sehingga tular di media sosial disamping menerima pelbagai reaksi oleh warganet.

Muat naik Anna Jobling yang didakwa tersasul memanggil Meerqeen dengan panggilan B yang tular itu juga menjadi usikan buat peminat dari Indonesia apabila rata-ratanya senang sahaja jika ia benar.

 “Anna tak payah panik, sumpah kita tidak apa apa, sering aja keceplosan”

Anna

“Abis keceplosan muka dah panik hahaha”

IMG_20220912_162627

“Anna yang keceplosan, aku yang bahagia”

AnnaIMG_20220912_162659

Biarpun begitu, ada juga yang percaya bahawa Anna Jobling hanya sekadar memanggil pelakon terbabit dengan namanya Meer atau panggilan ‘beb’ sahaja dan bukannya B.

“Aku rasa dia cakap beb or meer”

IMG_20220912_162715

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL