Cik B P3rIi Vida Dan Iqbal Selepas Mereka Makan Bersuap, Ini Kata-katanya Buatkan Ramai Setuju – Lubuk Viral

Hubungan antara kedua mereka ini kembali mendapat perhatian setelah dilihat bersama-sama dalam beberapa vide0, bekerjasama dalam satu drama.

Bermula dengan kerjasama satu lak0nan, Ahmad Iqbal dan Dato Seri Vida dilihat bersama dalam acara KL Fashi0n Week.

Mereka juga dilihat bersama ketika Iqbal mela.hirkan hasrat dengan menjemput Dato Seri Vida datang ke rumah baru Iqbal baru-baru ini.

Ini sekaligus memberi gambaran hubu.ngan mereka dah kembali rapat dan macam dah jadi macam dulu semula.

Setelah Dato Seri Vida dan Ahmad Iqbal berbaik, anak kepada Vida iaitu Cik B dilihat bagaikan memberi pendapatnya.

Menerusi satu p0sting di laman media s0sial, Cik B ada memberi kenyataan yang dilihat seakan menyin.dir ibu dan juga Ahmad Iqbal.

Walaupun tidak menulis secara terus, kata-kata yang dimuatnaik oleh Cik B itu dilihat memang kena dengan situasi ibunya yang dah kembali berbaik dengan Ahmad Iqbal.

Ini yang ditulis oleh Cik B.

“Hanya kerana kamu merindui bekas ke.kasih kamu, tak semestinya kamu mesti mahukan dia semula. Merindui tu merupakan sebahagian dari nak m0ve 0n.”

VIDEO

Lua.han dari Cik B ternyata mendapat perha.tian dari warga maya yang faham dengan pendapat dari Cik B itu.

Menerusi ruangan k0men hantaran tersebut, ramai neti.zen yang membuat speku.lasi dan berpendapat bahawa Cik B seperti memerli ibunya yang semakin rapat dengan be.kas kekasihnya itu semula.

Sesetengah daripada neti.zen bersetuju dengan kata-kata tersebut di mana menurut mereka seseorang itu boleh mengingati be.kas kekasih tetapi tidak semestinya perlu berbaik semula.

Kisah antara Ahmad Iqbal dan juga Dato Seri Vida pernah mendapat liputan meluas pihak me.dia kerana mereka hampir berkah.win.

Namun hubungan mereka re.tak setelah hadirnya beberapa is.u yang mel4nda antara Vida dan juga Ahmad Iqbal, termasuklah sikap Cik B yang tak berapa merestui hubungan antara mereka berdua.

Sehingga kini, Dato Seri Vida dan Ahmad Iqbal tidak ada menyatakan apa status hubungan antara mereka, dan mungkin sedang kembali berkawan terlebih dulu.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.mediakita.dnq.news/