Kita K3na Bod0H Dari Dia…” Zulin Aziz M4ki Siapa? – Lubuk Viral

Kec0h di media sosial, pelakon dan pengacara, Zulin Aziz atau nama sebenarnya Farah Azleenda Abdul Aziz meluahkan rasa ber4ng terhadap seseorang ketika membuat siaran langsung di TlkTok bersama pengikutnya, semalam. Menerusi video yang dimuat naik oleh @dianahamsani di laman TlkToknya, dipercayai Zulin sedang mempromosikan produk kecantikkan bersama pengikutnya ketika membuat siaran langsung di aplikasi tersebut.

Apa kes ni? Zulin bod0hkan siapa? Lihat video dibawah sekali.. Bagaimanapun, secara tiba-tiba pelakon yang berusia 33 tahun itu meminta seseorang untuk merekod kata-katanya yang agak kasar dan kes4t ketika mengikuti siaran langsung tersebut. Tegasnya, dia tidak mahu memulakan peper4ngan mulut bersama orang yang tidak bijak memandangkan ia hanya membuang masa serta tenaganya.

“Nak Iawan dengan orang bod0h, kita kena jadi orang yang lebih bod0h daripada dia. Sebab itu aku pilih untuk berdiam. Aku tak akan buang tenaga untuk berpvra-pvra jadi bod0h,” jelasnya. Tinjauan ke ruangan komen mendapati, rata-rata netizen seakan terpinga-pinga dengan tindakan yang dilakukan oleh Zulin kerana mereka tidak tahu siapa sebenarnya yang dimaksudkan oleh Zulin.

Malah, netizen turut setuju dengan pendapat yang dilontarkan oleh pelakon itu dimana melayan orang yang kurang cerdik hanya membuang masa dan patut diendahkan sahaja. Bagaimanapun, asbab Zulin bertindak sedemikian masih tidak dapat dipastikan lagi kerana tiada penjelasan yang diberikan olehnya atau pemilik video. Sejak beberapa minggu kebelakangan ini, ramai yang telah menyuarakan sokongan terhadap Bella iaitu remaja sindr0m d0wn yang did4kwa did3ra dengan tervk oleh pengasas Rumah Bonda, SitiBainun.

Zulin dan suami, Farhan Norzaini telah berangkat untuk mengerjakan umrah pada minggu lalu. Dia sempat berkongsi hal tersebut di media sosial dan berharap para peminat dapat medoakan agar mereka dipermudahkan urusan di sana. Ketika ini, perbicaraan berkenaan kes penderaan yang did4kwa dilakukan oleh pengasas Rumah Bonda, Siti Bainun sedang berlangsung.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://www.mediakita.dnq.news/