“Start Dok Sofa Tuu..”- Dedah Radio Yang Menjadi Pilihan, Ini Pesanan Fara Fauzana Buat Faizal Ismail- Lubuk Viral

Sebelum ini, Murai Malaysia ada memaklumkan bahawa bekas penyampai radio,  Faizal Ismail atau lebih dikenali sebagai FBI akan kembali ke konti radio tidak lama lagi.

Bukan Dari Radio Yang Sama

Faizal Ismail sebelum ini telah memberikan kejutan menerusi hantaran di Instagram bahawa dia akan kembali ke konti radio selama empat minggu bermula Isnin depan.

Faizal turut menjelaskan bahawa stesen radio yang bakal disertainya itu bukanlah stesen radio yang pernah bekerjasama dengannya sebelum ini.

Dedah Radio Yang Menjadi Pilihan

Terbaru, melihat di Instagram story FBI, dia berkongsikan kepada peminat yang dia akan kembali ke satu stesen radio zayan.my.

Melihat di hantaran Instagram milik FBI, ramai yang teruja dengan kembalinya FBI dalam penyiaran radio. Tidak terkecuali juga rakan-rakan artis dan rakan-rakan radionya yang sebelum ini turut memberikan ucapan dan kata-kata semangat.

Fara Fauzana Turut Teruja

Fara Fauzana yang merupakan rakan sekerjanya dan boleh dikatakan sahabat baik FBI turut teruja dengan berita kembalinya FBI ke konti.

FBI is back bila dia start dok sofa tuu

All the best abang…jumpa di studio nanti periksa ‘hijack’ via phone.

Di Instagram story milik Fara Fauzana, dia turut menitipkan ucapan semoga yang terbaik buat FBI tanda sokongan dan kegembiraanya dengan berita tersebut.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Muraimy