“Comel je nk attention,” – [VIDEO] Gelagat Hayder Qhalish ‘jeal0us’ nak perhatian buat ramai terhibur – Lubuk Viral

Pelakon Eyra Hazali adalah seorang pelakon yang mula menceburi bidang seni ini sejak dari kecil lagi. Umum sedia maklum bahawa Eyra Hazali mempunyai anak lelaki yang sangat comel bernama Hayder Qhalish. Kecomelan Hayder ini sering mencvri perhatian ramai.

Telatah comel yang selalu dimuatnaik di pelbagai media sosial membuatkan Hayder menjadi terkenal dan ramai yang tertunggu-tunggu video comelnya. Sejak kecil lagi Eyra memang sudah memperlihatkan anak lelakinya itu dengan video-video aktiviti bersama Hayder.

Eyra juga sebelum ini memaklumkan yang dirinya kini baru berjinak-jinak di laman Tiktok dan telah membuka akaun rasminya di platform media sosial itu.

Menerusi video di laman Tiktok miliknya, Eyra memuat naik satu rakaman yang memaparkan kedua-dua anaknya iaitu Hayder Qhalish dan Endra Haqimie yang sedang ‘bermain’ dengan papa mereka.

Namun apa yang mencvri perhatian ialah gelagat Hayder Qhalish yang seakan cuba mendapatkan perhatian daripada Haziq, apabila suami Eyra Hazali itu memberi tumpuan kepada Endra Haqimie.

“Ini dikira jeal0us ke? ,” tulis Eyra di ruangan kapsyen.

Video:

@eyrahazali21

Ini dikira jealous ke? ?

♬ original sound – Mama Hayder&Endra – Mama Hayder&Endra

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 453.7k tontonan, 61.4k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Hayder Qhalish.

Sekadar info, Eyra Hazali sah bergelar isteri kepada penjaga gawang gol bola sepak pasukan Johor Darul Takzim (JDT) iaitu Haziq Nadzli, 24.

Pasangan ini dikurniakan dua orang cahaya mata lelaki iaitu Muhammad Hayder Khalish dan Muhammad Endra Haqimie.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : tiktok eyrahazali21