[VIDEO] “Tak sedar air mata mengalir” – Ramai seb4k tengok moment pengantin lelaki guna bahasa isyarat – Lubuk Viral

Sebuah pernikahan adalah penyatuan dua jiwa menjadi satu. Tidak kira la apa jua keadaan pasangan pengantin tersebut, hari bahagia tersebut haruslah diraikan bersama sahabat handai dan juga keluarga yang terdekat.

Tidak mengira apa jua keadaan pasangan pengantin itu adalah contoh bagi pasangan yang menerima baik burvk dan kekurangan pasangan masing-masing. Mungkin ramai yang tertanya bagaimana sesebuah perkahwinan bagi orang kelainan upaya iaitu pek4k dan b1su dijalankan.

Sebuah rakaman video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila ianya memaparkan upacara pernikahan yang dilakukan dengan menggunakan bahasa isyarat. Pengantin lelaki dilihat mengeja satu demi satu huruf nama pengantin perempuan menggunakan bahasa insyarat. Begitu berdedikasi untuk mengeja menggunakan bahasa isyarat.

Selepas kedua mempelai pengantin itu telah sah bernikah, pengantin wanita dilihat seb4k dan menitiskan air mata kerana terharu. Video majlis akad nikah menggunakan bahasa isyarat ini cukup indah dan unik untuk disaksikan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by jentikhati™ (@jentikhati)

Menjengah ke ruangan komen pula rata-rata warganet meluahkan rasa terharu dan sebak apabila melihat majlis pernikahan itu. Ramai yang mendoakan semoga mahligai yang dibina sampai ke syurga dan bahagia selamanya.

Komen Netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://www.instagram.com/jentikhati/