“Dh nak masuk 6 tahun.. Kalau Nk Tlpu…” Dato Alha Alfa Akhirnya B0ngkar Sesuatu- Lubuk Viral

Usahawan kosmetik terkenal, Datuk Alha Alfa meluahkan rasa kesal dengan komen seorang netizen yang melemparkan tuduhan yang tidak berasas terhadap salah satu video tutorial mekap yang dimuatnaik di media sosial.

Mahu ‘Tuan Badan’ Beri Permohonan Maaf

Menurut Alha Alfa, hantaran yang dimuatnaik di Instagram mengenai komen netizen itu akan dipadam jika individu itu tampil memberikan permohonan maaf kepadanya.

“Posting ini akan dipadam sehingga tuan badan minta maaf. Saya bukan heran sangat komen-komen macamni, tapi dah zaman 2022 ni saya nak kita sama-sama belajar.

Kalau awak nak jatuhkan orang, kalau awak tak mampu, baik tengok dan berdoa semoga Allah bagi rezeki.”-Tulis Alha Alfa

“Takde Makna Dah Nak Tunjuk Lain Pakai Lain”

Tambahnya lagi, usahawan kosmetik yang telah menjalankan perniagaan selama hampir enam tahun ini mengakui menipu pelanggan bukanlah cara yang diamalkan olehnya.

“Maaf awak, kalau nak menipu CUSTOMER ni bukan cara saya. Dah nak masuk 6 tahun dah @alhaalfacosmetics_hq ni. Takde makna dah nak tunjuk lain pakai lain.-Jelas Alha Alfa

Di akhir hantaran nya, Alha Alfa turut menitipkan doa agar dia dan orang ramai dapat dijauhkan dari sifat individu yang iri hati dan fitnah.

Sumber : Murai

“Beliau Mengaku Sebagai Isteri Pertama Saya”- Alha Alfa Kongsi Detik Cemas Didatangi Wanita Misteri

Alha turut memohon maaf kepada pelanggannya yang hadir untuk membeli belah dan berada di tempat kejadian.

Ushawan kosmetik terkenal, Dato Alha Alfa berkongsi detik cemas apabila didatangi seorang wanita mengaku sebagai isteri pertamanya malah turut menunggu selama berjam-jam di hadapan outlet untuk pulang bersama usahawan kosmetik itu.

“Yang Kurang Sedapnya Beliau Mengaku Sebagai Isteri Pertama”

Menerusi hantaran di Instagram, Alha memberitahu bahawa wanita yang tidak dikenali itu mengetahui pelbagai perkara seolah-olah sangat mengenali dirinya, walhal Alha sendiri tidak pernah mengenali wanita misteri itu.

“Yang kurang sedapnya beliau mengaku sebagai isteri pertama saya. Semua detail nama penuh saya, dan beberapa perkara lain beliau seolah amat mengenali saya terlalu rapat . Sedangkan saya tidak langsung mengenali beliau.”-Kongsi Alha

Titip Harapan Agar Pelanggan Tidak “Termakan” Dengan Setiap Cerita Wanita Misteri

Tambahnya lagi, Alha turut memohon maaf kepada pelanggannya yang hadir untuk membeli belah dan berada di tempat kejadian. Malah, Alha menitipkan harapan agar pelangannya tidak akan termakan dengan apa yang diceritakan oleh wanita misteri itu yang boleh membuatkan orang ramai salah anggap disebabkan perwatakan wanita misteri yang normal.

“Kepada customer yang datang shopping kelmarin dan berada di tempat kejadian, harap tidak ‘termakan’ cerita-cerita yang dibawa kakak ni.

Katanya saya dukung beliau, peluk beliau ke bilik. Dan lain-lain lagi boleh membuatkan orang salah anggap sebab beliau amat berpewataka NORMAL.

Selama berjam-jam beliau duduk di outlet saya seolah-olah taknak keluar jika saya tak datang. Beliau tinggalkan barang-barang dan beg-beg beliau dan suruh saya hantar ke rumah ‘kami’ kononnya kami duduk serumah.”-Alha Alfa

Sumber : Murai

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.aud1r8.com/