Baru Je Bercer4i, Ramai Terkejut Dengan Penampilan Terbaru Noh Hujan Di KLFW 2022 – Lubuk Viral

Pasangan selebriti, Noh Salleh dan Mizz Nina dikatakan sudah bercer4i tal4k satu di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Gombak Timur.

Menurut portal Harian Metro, pasangan itu telah memfailkan percerai4n terlebih dahulu pada 14 Jun lalu di mahkamah yang sama dan direkodkan di bawah kod kes 055 iaitu permohonan lafaz tal4k dengan kebenaran mahkamah.

Bagaimanapun, penyanyi Mizz Nina masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung kes tersebut apabila mesej tidak berbalas.

Dalam pada itu, terdapat seorang pengguna Twitter dikenali @thentang membuat ciapan berkenaan perkara itu dan memetik nama vokalis kumpulan Hujan itu selepas ditanya pengguna pengguna lain.

Terdahulu, tular di media sosial mengenai beberapa buah video kurang sopan bersama wanita berbangsa cina sehingga menjadi bualan ramai. Tidak cukup dengan itu, turut tular tangkap layar daripada seorang individu mendedahk4n Noh berlaku cur4ng dibelakang isterinya, Mizz Nina.

Selain itu, Noh juga menafikan khabar angin mengenai masalah rumah tangganya bersama Mizz Nina dan menyel4r tindakan wartawan tempatan yang sibuk menjaga tepi kain rumah tangga artis berbanding soal kerjaya.

Sekadar info,pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 2 Julai 2011 dan mengambil seorang anak angkat lelaki bernama Musa bagi menyerikan rumah tangga mereka.

Noh Hujan Umum

Akhirnya Terjawab segala spekulasi tentang status perkahwinannya dgn MN. Baru shaja beliau muat nait satu status di IG nya.

Namun Terbaru, Noh kelihatan membuat penampilan Terbaru di KLFW. Rata-rata netizen Terkejut dengan penampilan Noh Hujan itu.

VIDEO :

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:  Harian Metro, Twitter @thenthang, og Nuh hujan, Youtube