Bakat lelaki ‘rubik cube’ bikin netizen tergamam lagi, “Sari Yanti dah…” – Lubuk Viral

Rubik cube bukanlah satu permainan yang mudah dan tentu ramai sedia tahu untuk menyusun setiap warna rubik cube itu memerlukan seseorang perlu bertahan untuk menyelesaikannya.

Seorang lelaki bagaimanapun sekali lagi tul4r menjadi tumpuan netizen disebabkan bakatnya dalam permainan rubik cube cukup hebat menyebabkan ramai terg4mam kerana dia boleh mengubah kepada potret seseorang.

Mat Kilau (4)
Potret Adi Putra versi watak dalam filem Mat Kilau.

Menyusun warna rubik rube satu persatu bukanlah mudah namun melihatkan bakat lelaki ini mencetuskan ramai warganet kagum malah cukup tertarik dengan beberapa koleksi potret seseorang yang telah dilakukannya sebelum ini.

Terbaharu, potret pasangan selebriti Jep Sepahtu dan Sari Yanti pula membuatkan lelaki ini sekali lagi menjadi perhatian ribuan pengguna platform TikTok.

@zablihadi

Dari Johor ke Kuala Lumpur, Niat di hati menabur bakti, Orang hebat tak riak tak takbur, jasa baik dipamer di hati ?

♬ Begini Batem Remix – BeginiBatem?

Pemilik akaun atas nama zablihadi itu nampaknya membuatkan ribuan netizen sekali lagi hadir dengan pantas di muat naiknya itu. Manakala pelakon, Sari Yanti juga tertarik dengan hasil potret wajahnya dan Jep dalam versi rubik cube tersebut.

Melalui Instagram Story, Sari Yanti berkongsikan video lelaki tersebut dan men1ngg4lkan reaksinya yang menepuk tangan kagum melihatkan bakatnya itu.

IMG_20220814_183424

Sari

Individu berkenaan juga sempat menjawab beberapa pertanyaan netizen yang selain kagum dengan bakatnya, ada juga yang mahu membuat tempahan.

“Cantik betul”

Sari

“Sari Yanti dah tengok…”

Sari

“Jarang jarang orang dapat kebolehan ini”

IMG_20220814_183544

“Teruskan bakatmu… boleh pergi lebih jauh”

IMG_20220814_183555

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/