Mizz Nina Buat Luahan Selepas Apa Yang Berl4ku Terhadap Dirinya – Lubuk Viral

Berita p3ncer4ian yang mem.babit kan pasangan s3l3briti p0pular, N0h.Salleh dan Mizz.Nina masih hangat diperkata kan di m3dia s0sial.

Jadi.kan aku lebih baik

Menerusi Inst4.gram St0ries, Mizz Nina, 42, ber terima kasih atas doa dan kata kata semangat yang dikirim kan kepada diri.nya, bekas suami dan anak lelaki, Musa.

Terima kasih atas cinta, d0a dan s0kongan terhadap N0h, Baby Musa dan saya.Pemilik nama Shazrina Azman juga ber.k0ngsi sep0tong d0a yang memohon agar diri.nya menjadi insan yang lebih baik.

Ya Tuhan, jadi kan aku lebih baik daripada apa yang mereka fikir tentang ku. Maaf kan aku untuk apa yang mereka tidak tahu mengenai diri ini. Dan jangan hukum aku ter hadap apa yang mereka kata kan kepada diri ini.

Ujian

Dalam pada itu, menerusi hantaran ber.beza, aktivis kemanusiaan itu berk0ngsi petikan surah al.Sharh ayat kelima yang menyebut tentang ujian.

Maka bahawa sesungguh.nya setiap kesulitan itu disertai kemudahan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ???????? ????? (@officialmizznina)

Difahamkan, Noh dan Mizz Nina ber cer4i tal4k satu di M4hkamah Rendah.Syariah Daerah G0mbak Timur pada 3 Ogos.

Pada 13 Julai lalu, N0h men yangkal d4kwaan perkahwinan nya bersama Mizz Nina ber depan masalah.

Sekadar inf0, pasangan itu mendiri kan rumah tangga pada 2 Julai 2011. Sekitar April lalu, pasangan itu memperkenal.kan Musa sebagai anak angkat bagi menyeri.kan rumah tangga mereka.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Insta.gram @official.mizznina / 0B