Muat Naik Foto Kembali Tidak Bertudung, Elyana Tutup Ruangan Komen Di IG- Lubuk Viral

Di Instagram, nama penyanyi, Elyana menjadi bualan h4ngat selepas dia memuat naik sekeping foto tidak lagi memakai tudvng. Tindakan Elyana memuat naik foto tersebut telah mencetuskan pelbagai spekulasi, malah ada yang berd3bat dan mempersoalkan punca pel4ntun suara ‘Tak Tercapai Akalmu’ itu bertindak sedemikian rupa.

Jadi diriku?

Menerusi foto yang dikongsikan, Elyana dilihat memakai baju yang mempunyai tulisan ‘jadi diriku’. Meskipun, tidak memberitahu kenapa dirinya bertindak memuat naik foto berkenaan, rata-rata netizen mendakwa Elyana mahu kembali seperti dahulu. Menerusi pemerhatian OhBulan! Elyana dilihat menutup ruangan komennya.

Beberapa hari lalu, Elyana men3mpelak segelintir netizen yang menvduhnya menjaja kisah peny4kit kans3r demi untuk mer4ih simpati ramai. Ber4ng dan kec3wa dengan tudvhan tersebut, Elyana turut menyuarakan hasrat untuk bersemuka dengan individu terbabit.

Elyana juga pernah mengakui bahawa dia pen4t hidup dalam keadaan berpura-pura kvat seperti yang sering dipaparkan kepada umum selama ini. Katanya, dia bukan seorang insan yang sesuai dijadikan contoh oleh masyarakat terutama dalam berdepan ujian menghadapi peny4kit kans3r seperti sebelum ini.

Sumber: Elyana

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://ohbulan.com/