Neelofa Rancang Pindah. Negara Mana Yg Dia Akan Pergi Diberitahu- Lubuk Viral

PENGACARA dan usahawan meluahkan hasrat untuk berhijrah ke tanah Arab mengikut suaminya Haris Ismail yang mahu menyambung pelajaran di sana.

Selain mendedahkan anaknya dengan persekitaran di sana, Neelofa, 33, juga mahu belajar bahasa Arab dengan lebih mendalam.

“Kami sekeluarga mempunyai impian untuk berhijrah ke Madinah atau Mesir untuk suami sambung belajar di sana.

“Dalam masa sama kami mahu dedahkan anak kepada persekitaran di sana dan saya boleh ambil peluang untuk belajar bahasa Arab,” katanya.

Ibu kepada Muhammad Bilal ini meluahkan hasrat tersebut ketika menjadi tetamu dalam rancangan bual bicara Nona di TV3 pada Ahad.

Neelofa yang juga merupakan bekas pengacara rancangan tersebut dijemput menjadi tetamu sempena sambutan ulang tahun ke-38 stesen berkenaan.

Awalnya macam muka ayah dia, kemudian tiba-tiba macam muka saya pula

Dalam rancangan tersebut, Neelofa turut memberi gambaran wajah anaknya yang selama ini tidak pernah didedahkan kepada peminat.

“Awalnya macam muka ayah dia, kemudian tiba-tiba macam muka saya pula,” ujarnya.

Sementara itu, Neelofa juga turut meluahkan hajat untuk mendalami al Quran dan berharap ia boleh menjadi kebaikan buatnya sebagai bekalan saham akhirat.

Neelofa bersama pengacara Amyra Rosli ketika menjadi tetamu program Nona.

“Satu lagi impian saya adalah untuk mendalami al Quran. Walaupun suara saya tak sesedap mana ketika membaca al-Quran, tetapi saya sudah lama ingin mempelajarinya.

“Kalau boleh mahu turunkan ilmu itu supaya dapat dijadikan saham akhirat kelak,” jelasnya.

Aduhai Berketak-Ketak’ – Usia nak masuk 3 bulan, anak Neelofa dah nak pandai meniarap!

Muhammad Bilal yang dilahirkan pada 29 Januari yang lalu akan berusia tiga bulan pada 29 April ini.

Menghampiri usianya baru tiga bulan, Bilal menunjukkan perkembangan yang cukup baik bila mana kini sedang berusaha untuk meniarap.

Melalui Insta Story Neelofa, usahawan yang cukup disegani ramai ini turut memuat naik video Bilal yang kini sudah hampir pandai meniarap.

“Bilal nak pandai meniarap dah ni,” tulis Neelofa di dalam videonya.

Melalui video yang dikongsikan olehnya, Bilal dilihat sudah pun menggerakkan kakinya untuk memusingkan badannya ke posisi meniarap.

Video yang sama turut dimuat naik semula di akaun Instagram peminat Neelofa. Bukan saja teruja melihat perkembangan Bilal bahkan peminat tidak putus-putus mengharap untuk menatap wajah Bilal.

“Ya Allah. Geram nyaaaa.”

“MasyaAllah happy nyaaaa, Alhamdulillah suara happy Bilal dapat meniarap.”

“Aduhai..berketak-ketak. Geram aunty tengok Bilal ni.”

Dalam pada itu, pengikut setia ibu cantik manis ini amat ternanti-nanti perkongsian gambar keluarga kecil ini di Hari Raya nanti. Pasti wajah Bilal yang dinantikan bakal dikongsikan Neelofa.

Untuk rekod, Neelofa dan Haris mendirikan rumah tangga pada 27 Mac tahun lalu dan mereka menyambut kelahiran anak pertama pada 31 Januari lalu.

Apa kata anda? Kongsikan bersama kami

kredit:mstar, astroawani

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://trendingsangat.pw/