Hampir terbang kasut Jaa Suzuran bila dipanggil Single President, “Bila adik kahwin dulu…” – Lubuk Viral

Perkahwinan pelakon Zaki Azeman dan gadis pilihan hatinya, Siti Nur Shahira Ahmad telah membanjiri ruangan aplikasi popular ini apabila gelagat sweet mereka menarik perhatian ramai.

Pasangan sama, sama padan ini juga sah bergelar suami dan isteri dengan sekali lafaz kelmarin. Pada 2 Februari lalu pula, Zaki Azeman telah mengikat tali pertunangan dengan influencer dan streamer berusia 23 tahun ini sebelum memilih 29 Mei 2022 sebagai tarikh mereka disatukan bersama.

@adibaizat__ @zakiazeman94 @raasuzurann eeee comel ? #zakiazeman #raasuzuran #jaasuzuran #fyp #foryou ♬ bunyi asal – PIZZA CHEESE ??

@adibaizat__ @zakiazeman94 @raasuzurann insyaallah sampai syurga ? #zakiazeman #raasuzuran #jaasuzuran #fyp #foryou ♬ suara asli – rafaaldiansyah

Umum diketahui juga, gadis pilihan hati Zaki Azeman merupakan satu-satunya adik kepada pelakon dan pengacara, Jaa Suzuran apabila Shahira adalah adik bongsu kepada 7 orang abang-abangnya.

Walau bagaimanapun, dalam pada momen bahagia pasangan pengantin itu tular menjadi perhatian ramai, gelagat Jaa Suzuran yang sering mencuit hati ramai turut tidak terkecuali menghiburkan tetamu yang hadir dengan reaksinya selepas diusik sebagai Single President.

Jaa Suzuran yang naik ke pentas bersama abang untuk berjumpa dengan adik perempuannya di pentas berakhir dengan kejadian lucu sehingga dia turut viral memdapat perhatian ramai.

@nurshafizasulaimanii Akibat single terlalu lama. sabar je lah @Jaasuzuran #fyp #fypシ ♬ original sound – Nur Shafiza Sulaiman

Dalam pada itu, netizen turut meninggalkan bermacam-macam reaksi lucu selepas melihat kejadian Jaa Suzuran dipanggil Single President tersebut.

“Ulang banyak kali…”

“Bila adik kahwin dulu…”

“Tengok banyak kali…”

“Single President”

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber :  https://www.himpunanceritalawak.com/