“Macam Anak Org Jepun” Kecomelan Afwa Sudah Pandai Berjalan Buat Ramai Ger4m – Lubuk Viral

Siapa sahaja pasti mengenali penyanyi tersohor negara iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza. Seperti semua tahu, Datuk Siti telah mempunyai dua orang cahaya mata yang sangat comel, Aafiyah dan Afwa. Kisah anaknya sering dimuatnaik di laman sosial media mengenai aktivit harian anak-anak mereka.

Terbaru, meninjau perkongsian ke laman Instagram milik Muhd Afwa di mana Afwa yang kini berusia setahun lebih telah pandai berjalan. Gelagat Afwa yang comel itu membuatkan ramai ger4m dan menarik perhatian.

Beserta dengan kapsyen pendek, ‘Afwa dah dapat kaki, asyik nak jalan je’ menunjukkan ibunya ligat mengejar Afwa yang sudah pandai brjalan kliling rumah. Di dalam video tersebut, kelihatan ibunya sedang memanggil Afwa untuk datang ke arahnya tetapi Afwa berhenti apabila perasan dirinya sedang dir4kam oleh ibunya dan terus malu sambil dipimpin oleh pngasuhnya.

VIDEO :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AFWA KHALID (@muhdafwakhalid)

Meninjau ke ruangan komen, ramai yang berasa sangat ger4m dengan telatah Afwa yang comel ini dengan muka yang masam muncungg, dah la putih melepak. Apa-apa pun semoga baik-baik untuk Afwa membesar menjadi anak yang soleh. -TTK

KOMEN NETIZEN;

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://www.dnq.pw/