“Netizen Jeles La Tu..”- Kongsi Video ‘Lipsync’ Dgn Tokti, Dihent4m Sengaja ‘Overshadow’ Artis – Lubuk Viral

Menerusi satu klip seorang peminat penyanyi no 1 negara Siti Nurhaliza iaitu bernama Fayad dikatakan mendapat perhatian ramai peminat Tokti berpunca beliau yang berani memegang mikrofon dan melakukan ‘lipsync’ di hadapa Tokti sehinggakan beliau dikatakan ‘overshadow’ selebriti tersebut.

Perkongsian beliau adalah untuk dijadikan kenangan bersama artis kesayangan sahaja namun disalah anggap oleh segelintir netizen dan beliau hanya menyatakan bahawa mereka yang menganggap beliau berbuat demikian adalah kerana cembvru ak1bat tidak mendapat peluang keemasan seperti beliau.

Melalui klip tersebut, beliau hadir ke majlis hari raya yang dilakukan oleh Tokti untuk para peminat beliau yang dinamakan sebagai ‘Sitizoner’ dikatakan begitu meriah sekali dengan pelbagai acara yang menarik utnuk eratkan hubungan belia dan para peminat beliau yang sentiasa menjadi tulang belakang beliau sejak beliau menjadi artis di Malaysia.

Keakraban beliau dan parap eminat beliau tidak disangkal lagi apabila tular rakaman yang dikongsikan Fayad yang merupakan peminat tegarnya berkenaan ‘lipsync’ beliau yang dilakukan bersama Tokti. Acara tersebut ternyata hanya gurauana semata apabila Tokti sendiri cuba menyakat Fayad ketika pemuda tersebut cuba mengikut rentak lontaran suara beliau dan ini membuatkan ramai terhibur dan tidak kering gusi menontonnya.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DaebaKing (@daebakingz)

Pada minit terakhir rakaman tersebut, para peminat terkejut dengan lontaran suara Tokti yang begitu menakjubkan sekali sehinggakan rakaman tersebut diulang ulang kerana lontara suara beliau yang cukup kuat dan merdu itu sedikit sebanyak mengubat rindu para peminat beliau yang tidak dapt menghadiri majlis jamuan raya yang dilakukan oleh beliau.

Tidak ketinggalan juga, ketiak suara Tokti ditarik hebat, Fayad yang dikatakan cuba untuk ber’lipsync’ itu cuba mengikut rentak artis kesayangan beliau sehingga dikatakan ‘feeling habis’ dan membuatkan ramai terhibur dan bertepuk tangan setelah mereka selesai mempersembahkan lagu tersebut.

Komen netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: sinetronmalaya.com