[Vide0] Gigih Siap Tapaukan Makanan, Kakak Sporting Teman Adik Pergi Mengur4t Awek Shell – Lubuk Viral

Bercinta adalah lumrah bagi setiap manusia, sudah pasti semua orang mahu disayangi dan menyayangi. Disebabkan itu, ada yang sanggup melakukan apa saja demi mendapatkan cinta hati mereka betul tak?

Sama seperti video di TikTok ini apabila seorang wanita berkongsi kegigihan adik lelakinya yang berusaha untuk menambat hati seorang gadis telah mencvri tumpuan ramai.

Tapaukan makanan nak cuba pikat hati gadis yang diminati

Menerusi video tersebut, seorang wanita menunjukkan kegigihan adiknya itu yang sanggup menyiapkan bekal untuk gadis yang diminatinya. Difahamkan, adiknya itu sehingga tahu shift kerja gadis tersebut untuk memudahkan dia berjumpa dengannya.

VIDEO;

[Vide0] Gigih Siap Tapaukan Makanan, Kakak Sporting Teman Adik Pergi Mengur4t Awek Shell

Di akhir video dapat dilihat, kegigihannya itu membuahkan hasil apabila gadis tersebut memberi pesanan mesej menerusi WhatsApp dan berterima kasih atas bekalan yang diberikan.

“Tahniah adik. Wahai single-single sekalian ketahuilah bahawa usaha itu tangga kejayaan” – Netizen

Sementara itu, tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut memberikan pelbagai reaksi mereka dan memuji kegigihan pemuda itu. Ketika artikel ini ditulis, video berkenaan telah meraih 472.5K views, 51K likes dan 651 comments di TikTok.

VIDEO;

@tshamelia_ Reply to @nazifyusoff saya berminat utk reply komen awak sebab alhamdulilah bihun sup tu dia tak share or bgi pda sesiapa ? #fyp ♬ Cinta Sampai Mati – Raffa Affar

KOMEN NETIZEN;

Usaha tangga kejayaan dik, tahniah ya ?

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber; TIKTOK / https://says.com/