Bila pengantin perempuan dah lambat nak pergi menikah, Auto bertukar jadi Dominic Toretto – Lubuk Viral

Perkahwinan merupakan impian semua orang yang berstatus “single”. Berkahwin dengan pilihan hati sendiri juga merupakan impian semua orang dan ramai yang berkahwin dengan pilihan hati sendiri kerana mungkin kita sudah mengenal hati budi masing2 dan bersedia mendirikan rumah tangga dengan pasangan masing2.

Bagi yang sudah membuat persiapan berbulan2, ada juga yang mempunyai perasaan gugup apabila tiba masa pernikahan tetapi jarang pula kita dengar yang pengantin perempuan sempat lagi “meremp1t” di jalan raya supaya tidak terlewat untuk menghadiri majlis sendiri.

Menurut pemilik video berkenaan, Majlis Pernikahan bermula pada pukul 4 petang tetapi disebabkan kelewatan dan kesesakan lalu lintas membuatkan pengantin wanita sendiri memandu kereta tersebut sehingga sampai tepat pda waktunya untuk majlis pernikahannya.

Rakaman video yang dimuatnaik di laman aplikasi itu mendapat berpuluh ribu tontonan dan komen juga, pengantin wanita itu juga sempat berseloroh yang disebabkan menonton siri filem “Fast And Furious” sehingga 9 kali membuatkan dirinya tidak terlewat ke majlisnya sendiri.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KongsiViral l Review RM10 ㅤ (@kongsi.viral)

Menjengah ke ruangan komen pula ramai yang memuji pengantin yang sangat merendah diri dan ada juga yang memujinya kerana pandai berdikari dan tidak menyusahkan suami kemudian hari.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Instagram kongsi.viral