Bila Tengok Bella Astillah Cuba GeIek Depan Kamera, Ini Yang Aliff Aziz Buat – Lubuk Viral

Aliff Aziz satu nama yang semakin mendapat tempat di hati para peminat industri hiburan tanah air. Setelah nama terpal1t dengan beberapa isv sebelum ini, kini nama Aliff semakin pulih.

T1ndakan Aliff Aziz yang kembali bersama isteri nya iaitu Bella Astillah dan mengambil keputusan untuk berh1jrah merupakan satu tindakan yang mendapat pujian ramai.

Kemudian, penyertaan penyanyi ini di dalam rancangan Gegar Vaganza dilihat telah menaikkan semula namanya sebagai penyanyi yang hebat.

Sejak itu, Aliff dan isteri seringkali mendapat perhatian umum terutama para peminatnya.

Yang terkini, baru-baru ini Bella Astillah ada upload satu video di laman media sosial TikTok miliknya yang mana ianya memaparkan Bella mahu menari dan bergelek.

Kemudian hadirlah Aliff Aziz datang masuk ke dalam video itu lantas memegang dan men0lak secara sikit saja isterinya itu ke tepi.

Aliff Aziz kemudian menunjukkan isyarat tangan yang menunjukkan jangan buat atau tak boleh buat.

Bella kemudiannya hanya duduk dan kemudian mempromosikan satu produk. Video ini telah ditonton hampir 2 juta view di akaun milik Bella Astillah.

Melalui kapsyen, Bella menulis: “Kenapa agaknya dia ni suka sangat kacav kita.”

Ini video berkenaan:

@bellaastillah_94 Kenapa eh dia suka kacau kita ? #PinkLady #PinkLadyBellaEdition #PinkLadyXBellaAstillah ♬ Cool For The Summer – Bre, a hibryda

Ternyata perbuatan Aliff yang tidak membenarkan isteri tercinta untuk bergelek itu meraih pujian dari orang ramai menonton video berkenaan.

Rata-rata setuju tindakan Aliff Aziz yang menghlang isterinya dari terus bergelek depan kamera untuk content.

Ini antara komen dari orang ramai tentang video ini.

Ha macam gini lah suami yang mahu menjaga batas isterinya di laman media sosial. Memang terbaik Alif, semoga akan terus istiqomah untuk mendidik isteri dan juga keluarga tersayang.” Tulis satu akaun.

Satu lagi akaun lain menulis: “Mendidik secara lembut. InshaAllah semoga satu hari Bella pun akan berubah kearah kebaikan.

Ye, nampak comel mereka berdua ni. Tak apa, slowly untuk berubah. Sweet je tengok.

Semoga bahagia selalu buat Aliff Aziz dan juga Bella Astillah.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok Bella Astilah