Betty Banafe Tengah Live Luar Mahkamah, Tak Sangka Ini Tindakan Siti Bainun – Lubuk Viral

Sehingga semalam, perbicaraan mengenai Adik Bella yang disyaki dianiay4 oleh pengasas rumah Bonda iaitu Siti Bainun Ahmad Razali. Sejak ia berlangsung, cukup ramai sekali wakil-wakil

NGO, orang kenamaan serta rakan artis tampil hadir ke mahkamah termasuklah Betty Banafe untuk memberikan sokongan dan mengikuti proses tersebut.

Betty Banafe pernah tolong penghuni Rumah Bonda buat laporan polis

Sedari awal lagi, pelakon terkenal itu antara individu yang mengikuti rapat perkembangan tentang kebajikan Bella dan perbicaraan tersebut. Malah dia dulu turut tampil bantu penghuni Rumah

Bonda yang lain membuat laporan polis terhadap penganiay4an yang berlaku selama ini.

Betty Banafe Buat Live Luar Mahkamah, Sekali Terkejut Siti Bainun Lalu Belakang 2Betty Banafe Buat Live Luar Mahkamah, Sekali Terkejut Siti Bainun Lalu Belakang 3

Betty Banafe Buat Live Luar Mahkamah, Sekali Terkejut Siti Bainun Lalu Belakang

Terbaru semalam Betty bersama beberapa orang rakan yang lain turut dilihat hadir ke mahkamah. Walau bagaimanapun, artis tersebut hanya menunggu di kaki lima kerana bilangan hadirin yang dibenarkan masuk adalah terhad selain turut tertakluk kepada SOP. Namun ketika sedang melakukan live di situ, aktres berkenaan nyata terkejut apabila tiba-tiba sahaja Siti Bainun dilihat lalu di belakangnya selepas keluar dari ruangan tersebut.

Saya setuju sis bela cukup-cukup supaya tak berlaku pada yang lain…Semoga kejayaan dimilik yang teraniaya

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terhibur pula dengan adegan yang tidak disangka tersebut. Dalam pada itu, ramai sekali dilihat mendoakan semoga perbicaraan berkenaan dapat berjalan dengan lancar.

‘Percayalah Allah Akan Hantar Ramai TenteraNya Bantu Bella’ – Azza Elite

Perbicaraan kes pengasas Rumah Bonda yang did4kwa meng4bai dan mengani4ya remaja anak perempuan Sindr0m Down dikenali sebagai Bella terus berlangsung.

Ramai yang terkesan dengan kes anak kecil ini. Selebriti juga tak kurang terkesan dengan kisah malang yang menimpa Bella.

Azza Elite antara artis yang turut sama terkesan. Malah, mendoakan agar Bella diberikan pembel4an dengan seadilnya.

Pelakon ini juga memohon agar orang ramai mendoakan dan memberikan sedekah Al-Fatihah kepada Bella, agar urusan anak kecil ini dipermudahkan. Semoga doa ini dapat bantu Bella yang diuji.

Mohon Sedekahkah Al Fatihah Untuk Bantu Bella

Kongsinya,

Ingat ya Allah tak tidur .kawan kawan kita tolong Bella doa untuk dia kita sedekah alfatihah ! Powerful tau ayat quran ni . Segala benda kt dunia ni akan kalah dgn Allah . Ingat tu . Kita Ada Allah !! Kita Ada Allah ! Takbir Allahu Akbar

#justiceforbella

Baru je balik dari Sg (Singapura).. hati kita pecah mengenang kan apa yang jadi pada Bella. Runtun hati kita.

Bella anak syurga..

Sabar tau..

Percayalah Allah akan antar ramai tentera NYA untuk Bantu Bella..

Mari kita baca al fatihah untuk Allah permudahkan urusan adik Bella. Ayat al-quran ini senjata tau. Tolong Bella dengan baca Al fatihah agar Allah Mudahkan.

4 Peguam Pemerhati TMJ Ikut Prosiding

Terbaru, Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur membenarkan permohonan empat peguam lantikan Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim untuk bertindak sebagai peguam pemerhati perbicaraan kes pengasas Rumah Bonda.

Keputusan hakim dibuat selepas peguam Datuk Khairul Anwar Rahmat memaklumkan bahawa beliau dan tiga lagi peguam telah dilantik untuk menjadi peguam pemerhati bagi pihak Bella.

Kehadiran keempat-empat peguam ini juga dengan persetujuan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Rina Harun selepas baliau menghadap Tunku Mahkota Johor semalam.

Sumber/Foto : Azza Elite, Sinar Harian

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: http://limauasamboi.pw