Dis1ndir “Baru Nikah Dah Berpisah”, Cara Mak Wan Jawab Kec4man Undang Seb4k..- Lubuk Viral

Berita pengakhiran rumah tangga Mak Wan Latah yang baru didirikan selama 3 bulan nyata masih mengejutkan ramai. Tatkala pihak bekas suami pernah bersuara tentang punca perpisahan mereka, aktres veteran dengan nama penuh Halimatussa’diah binti Mohd Daud ini bagaimanapun enggan mendedahk4n sebarang aib di sebalik pernikahan tersebut.

Kita ni pend0sa…Jangan menghukum orang tanpa bukti.

Sebelum ini, Mak Wan sempat membuat klarifikasi lanjut mengenai berita perpisahan tersebut. Tiada apa yang diharapkan melainkan semoga segala fitn4h terhadap dirinya dapat dihentikan. Dalam pada itu, pelakon wanita berkenaan memberikan peringatan bahawa segala pertudvhan p4lsu yang tersebar akan dipersoalkan semula di Padang Mahsyar kelak.

Mak Wan doakan rumah tangga adik kekal ke Jannah..Jangan jadi macam Mak Wan ya?

Dalam pada itu di TikTok, pelakon drama ‘7 Hari Mencintaiku 3’ ini rupanya sempat menerima sindir4n daripada pihak netizen lantaran terlalu cepat berpisah dalam pernikahan yang baru sahaja didirikan. Akan tetapi, Mak Wan Julia tenang menjawab komen negatif itu malahan mendoakan semoga nasib perkahwinan individu terbabit tidak berakhir sepertinya.

Lembut Mak Wan ni…Jangan salahkan diri sendiri…Saya pun 8 bulan nikah dital4k tanpa sebab munasabah

Membaca komen terbabit, ramai netizen terkilan dan tidak menyangka ada yang tergamak mengeluarkan sindir4n sebegitu rupa. Justeru mereka terus memberikan sokongan positif selain berkongsikan tentang sejarah pernikahan sendiri yang cuma bertahan sementara saja akibat dital4k suami.

Kredit : FB Wanjulia Makwan & TikTok AMELL

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://celeangle.com/