Video filem kedua Syahmi Sazli dipuji, “Gempaknya, tak sabar nak tengok” – Lubuk Viral

Selepas kejayaan filem pertama Youtuber dan pengarah filem, Syahmi Sazli dalam karyanya berjudul Mael Totey, ramai ternanti-nantikan filem keduanya pula ditayangkan.

Nampaknya ramai peminat Syahmi Sazli dapat menarik nafas lega kerana difahamkan filem kedua Syahmi Sazli berjudul 35MM bakal ditayangkan tidak lama lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syahmi Sazli (@syahmisazli)

Syahmi Sazli sebelum ini acap kali berkongsikan perkembangan filem kedua miliknya itu di Instagram manakala terbaharu, Syahmi Sazli membuatkan ramai sudah tidak sabar untuk menonton filem berjudul 35MM.

Apatah lagi apabila Syahmi Sazli berkongsikan video teaser pertama filem tersebut yang turut dibintangi oleh pelakon-pelakon kegemaran ramai, Yoe Parey dan Asif.

Tidak hanya itu yang mencvri tumpuan dalam video teaser pertama dikongsikan Syahmi Sazli ini. Ini kerana plot twist dan grafik dalam filem terbarunya ini juga dikagumi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syahmi Sazli (@syahmisazli)

Syahmi Sazli di Instagram peribadinya itu bagaimanapun menerima ratusan respon positif daripada peminat dan pengikut selepas melihat video teaser pertama bagi filem terbarunya berjudul 35mm yang bakal ditayangkan pada Mei hadapan.

“Terbaiklah, dari shot video biasa biasa sampai lah sekarang shot untuk filem. Mantap”

Syahmi

“Cantik Matt, smooth grafik dia”

IMG_20220414_103502

“Part last tu dah berdekah suka, kelakar filem ni”

IMG_20220414_103515

“Kemah plot twist, idea fresh”

Syahmi

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber:HCL