Isteri Masih Pelajar Sekolah, Suami Bangun Awal Pagi Hantar Isteri Ke Sekolah

Berkahwin pada usia yang muda bagai satu trend sejak kebelakangan ini kerana ada sahaja perkongsian berkaitan hal tersebut berlegar-legar di media sosial sehingga ramai diantara mereka yang belum tamat alam persekolahan telah mula membina rumah tangga.

Paling menjadi perhatian sudah tentu perkahwinan remaja-remaja yang masih bersekolah dan berusia belasan tahun lagi namun walau berumah tangga itu bukan halangan buat mereka untuk tetap menuntut ilmu dan hadir ke sekolah.

Suami hantar isteri ke sekolah.

Walaupun perkahwinan mereka yang sudah cukup umur tidak dilarang dan pihak keluarga boleh meminta kebenaran mahkamah untuk melangsungkan pernikahan, namun ia tetap menjadi bualan ramai terutamanya di media sosial andai hal tersebut dihebahkan.

Hal yang sama dikongsikan oleh pengguna TikTok dikenali sebagai Meonpmq_ ini apabila memuat naik momen dia menghantar isterinya ke sekolah pada awal pagi.

Menerusi video tersebut, dapat dilihat seorang pelajar perempuan yang lengkap beruniform sekolah sedang melampai mesra sambil menutup pintu kereta dan menuju ke sekolahnya.

@meonpmq_ #ditaja Bi like?❤️#ditaja #berandatiktok #fypage #fypシ゚viral #beranda #abcxyz @cikkkshipa_ ♬ bunyi asal – meonpmq_

 Komen Netizen :

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: Tiktok @meonpmq

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*