Nak Main Badminton, Lelaki Terbawa Pemukul Lalat Buat Ramai Gelak Sakan – Lubuk Viral

Selalunya kalau keluar bermain badminton bersama rakan-rakan, memang ramai yang akan membawa raket mereka sendiri dari rumah. Tetapi lain pula yang berlaku pada lelaki ini apabila raket yang dibawanya ini tidaklah seperti yang dijangkakan.

Semuanya gara-gara pemukul lalat yang dijumpainya berada di dalam beg raket yang dibawanya itu. Malah penemuan tersebut turut membuatkan rakan-rakan lain berdekah melihatnya apabila lain pula yang dibawa oleh lelaki itu.

@amirulfareez0 Bila dah bersemangat nak main #fyp ♬ suara asli – yada sw

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan lelaki itu berada di sebuah gelanggang badminton bersama rakan-rakan yang lain. Melihat gayanya itu, dia kelihatan seperti sedang bersedia untuk bermain badminton sambil mengeluarkan raket dari beg yang dibawanya.

Namun apa yang menarik perhatian ialah raket yang dibawanya itu bukanlah raket badminton sebaliknya adalah pemukul lalat. Walaupun bentuknya sama seperti raket badminton tetapi ia sebenarnya digunakan untuk menghalau lalat atau nyamuk.

pemukul lalat

Insiden ini juga turut membuatkan rakan-rakan lain berdekah melihatnya ditambah pula dengan reaksi lelaki itu yang terkedu dengan apa yang terjadi. Mungkin juga dia tidak menyangka raket yang dibawanya selama ini adalah pemukul lalat.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama tergelak melihat raket unik yang dibawa lelaki itu. Malah ada yang berseloroh mungkin juga ini adalah taktik si isteri untuk membuatkan lelaki itu pulang ke rumah dengan cepat.

“Bini dah rancang tapi abang je yang lalai.”

lelaki

“Ni smash bunyi letup letup woo.”

badminton

“Bertuah bro boleh main sambil bunuh nyamuk.”

komen

“Kira boleh je. Sekurang kurangnya selamat juga diri dan kawan-kawan dari nyamuk kat situ.”

tik tok

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber HCL