[Vide0] “Per1t Tetap Senyum” -Gigih Buat Surprise Birthday, Tapi Kena Pal4u Dengan Boyfriend – Lubuk Viral

Bila tiba hari ulang tahun kelahiran orang yang tersayang, sudah semestinya kita akan mempunyai idea untuk menyambut atau mempunyai idea untuk membuat kejutan untuk menyambutnya.

Tetapi pernahkan anda merasai pengalaman ingin membuat kejutan kepada orang yang tersayang tetapi tidak diendahkan oleh orang tersebut. Itulah yang berlaku kepada seorang gadis yang tidak diedahkan oleh teman istimewanya.

Menerusi perkongsian di laman tik tok, seorang gadis dilihat sedang membawa sebuah hadiah di tangan kanannya dan pada tangan kirinya terlihat sebuah kek yang menandakan si gadis itu ingin membuat kejutan kepada teman istimewanya.

Tetapi lain pula yang terjadi apabila lelaki tersebut yang sedang terbaring dilihat tidak mengendahkan si gadis tersebut, walaupun telah dipanggil dan disapa berkali2 tetapi lelaki itu hanya memalingkan muka dan tidak mempedulikan si gadis itu sekali dan teruskan bermain telefon.

Video:

@adinda_lidyaaku juga adaa??♬ suara asli – punya kamu??‍♀️

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang meluahkan perasaan marah apabila lelaki tersebut yang melayan si gadis begitu dan ramai juga yang menasihati gadis itu supaya tidak mengharapkan hubungan yang serius dari lelaki yang berperangai begitu.

Komen Netizen:

 

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : Tiktok adinda_lidya