Alif Satar Bercerita Cara Kerja ‘Live Show’, “Rupanya Banyak Benda Kena Tau” – Lubuk Viral

Siapa sahaja yang tidak mengenali selebriti serba boleh, Alif Satar ini. Bukan sahaja berbakat dalam bidang lakonan, malah turut mampu menyanyi, mengacara dan sebagainya.

Merupakan seorang selebriti yang tidak mencipta kontr0versi untuk membuatkan dirinya terkenal, malah Alif Satar juga turut dipuji kerana personalitinya yang cukup menenangkan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alif Satar®️ (@alifsatar)

Baru-baru ini Alif Satar berkongsikan kerja-kerja belakang tabir sebelum mengacarakan live show seperti Big Stage menerusi akaun TikTok miliknya. Dalam rakaman itu figura ini menceritakan bagaimana cara mereka bekerja.

Dari pandangan atas pentas, bagaimana seorang pengacara berkomunikasi dengan pasukan produksi ketika bersiaran langsung dan sebagainya. Berikut adalah rakaman Alif Satar bercerita cara kerja ‘live show’ yang telah dimuat naik menerusi akaun TikTok milik selebriti ini sendiri:

@itsalifsatarKorang suka tengok live show? ni benda2 yang korang mungkin tak tau. Meh alip citer♬ original sound – alifsatar

Perkongsian yang sangat bagus dari Alif Satar! Barulah ramai tahu begini rupanya cara kerja pengacara sebelum bersiaran langsung. Apa-apa pun rakaman Alif Satar bercerita cara kerja pengacara ini telah meraih lebih sejuta tontonan dan rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Dulu aku paling di push bahagian MC tapi masih tak boleh kawal gugup tu”

Alif Satar Bercerita Cara Kerja 4

“One or my favourite male artist. Nyanyi power, jadi MC power, berlakon power, 0 controversies, u are so talented and versatile bro. Stay safe”

Alif Satar Bercerita Cara Kerja 3

“Aku jadi mc perhimpunan sekolah pun dah nervous takleh bincang”

Alif Satar Bercerita Cara Kerja 2

“Banyak benda aku tahu thru tiktok. Bila kita guna benda tu dengan baik, insyaAllah baik jadi nye”

Alif Satar Bercerita Cara Kerja 1

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: HCL