[VIDEO] “Rasa macam ada ikan jaws nak makan shiha” – Gelagat Shiha takot air cvri tumpuan – Lubuk Viral

Penyanyi dan pelakon Shiha Zikir mengakui dirinya fob1a terhadap air yang bertakung sehingga takut untuk masuk mandi di mana-mana kolam.

Ketakutan yang melampau terhadap air kolam atau laut sehingga Shiha, 34, memberitahu dia telah membayangkan pelbagai perkara burvk.

“Untuk yang minta video saya takut air, ini untuk anda (video). Jangan gelak! Rasa macam ada ikan jerung hendak makan saya.

Selain itu rasa seperti ada h4ntu atau orang tengok (mengintai) di celahan lubang (pada tepi kolam),” katanya.

Pelantun lagu Aewo berkongsi perkara tersebut di satu hantaran Instagram miliknya. Menerusi entri itu dia memuat naik video menunjukkan dia ket4kutan ketika masuk ke dalam sebuah kolam renang kerana dih4ntui perasaan fob1a.

Dalam video itu kelihatan Shiha sangat takut ketika turun ke dalam sebuah kolam sambil berkali-kali menjer1t memanggil ibunya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shiha Zikir (@shihazikir)

Tambah Shiha lagi dia menjadi begitu kerana, sejak kecil dia memang sudah mempunyai rasa fob1a pada air apabila pernah beberapa kali berdepan dengan det1k cem4s apabila hampir lem4s.

“Saya memang fob1a dengan air sejak daripada kecil. Rupa-rupanya macam-macam kejadian berlaku melibatkan air sejak mak mengandungkan saya lagi.

Komen Netizen:

“Saya pernah hampir lem4s dalam baldi sewaktu kecil. Pernah juga hampir lem4s ketika di laut. Sehingga sekarang takut air,” katanya.

Sekadar info, fob1a pada air atau aquaphobia merupakan sejenis ket4kutan berlebihan oleh seseorang individu terhadap air.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : https://gempak.com/