“Tak Tahu Cerita Sebenar Terus Tvduh Saya” – Teruk Dilabel Bapa Tak Guna, Fizi Ali Akhirnya Bersuara – Lubuk Viral

Viral video di Tiktok apabila seorang wanita memuat naik videonya bersama Fizi Ali dengan kapsyen “kalau saya dengan awak mesti ayah saya setuju”. Fizi dan wanita ini dikec4m dengan tervk oleh netizen.

Oleh itu, Fizi tampil untuk memberi penerangan berkenaan hal ini. Menerusi interview bersama OhBulan! Fizi mengatakan bahawa mereka berdua hanya sekadar kawan biasa sahaja dan bukan seperti yang dikecohkan oleh netizen di media sosial.

Kata Fizi, gadis dikenali sebagai Shahida itu ditemui ketika dia menjadi hos di sebuah majlis, beberapa hari yang lepas. Fizi dan wanita itu hanya berhubung di atas urusan kerja dan nak dijadikan cerita, wanita itu merupakan person incharge untuk menguruskan Fizi di majlis itu.

Tambah Fizi, niat sebenar dirinya hanyalah untuk bergurau dan dia tidak menyangka bahawa komennya diambil serius oleh netizen.

Disebabkan itu, netizen terus menghukum dirinya sebagai bapa yang tidak guna kerana menggat4l dengan wanita lain di saat anaknya sedang sakit.

Bukan itu sahaja, Shahida turut terpalit dalam kec4man ini apabila dia digelar peramp4s dan menjadi punca keret4kan rumah tangga Fizi dan bekas isterinya iaitu Shakilla Khoriri.

Di akhir sesi temu bual, Fizi berharap agar orang ramai tidak terus memberi kec4man sekiranya dirinya ataupun bekas isterinya bertemu pasangan baru suatu hari nanti. Netizen juga perlu terima bahawa jodohnya dan Shakilla tidak panjang.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : CARI