[Terkini] ‘Allahuakhbar Suamiku..’ Saiful Antara 5 Mngsa Tanah Rntuh Bukit Permai Dikenalpsti. – Lubuk Viral

PETALING JAYA: Identiti lima mngsa dalam kejadian tanah rntuh Taman Bukit Permai 2 di Ampang dekat sini semalam telah dikenal pasti.

Empat mngsa disahkan ma ut iaitu Chong Siew Kim, 85, diikuti E. Ramasamy, 58; A. Mahendran, 36, dan Mohd. Saiful Ridzuan Ishak, 37.

Sementara itu, seorang lagi mngsa yang cede ra iaitu Cheng Kim Cheng, 85 tahun dan masih menerima rwatan di Hspital Ampang.

Ketua PoIis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Mohamad Farouk Eshak berkata, proses pengec aman kesemua mngsa yang ma ut telah dilakukan oleh keluarga.

Bagaimanapun, kata beliau, pr0ses be dah si asat ketika ini masih berjalan.

“Ke.s ini kita kIasifikasikan sebagai mati menge jut ($DR),” katanya dalam sidang akhbar di lokasi kejadian di sini hari ini.

Dalam pada itu, kata Mohamad Farouk, pihaknya juga akan menempatkan 30 pegawai dan angg ota dari BaIai di lokasi kejadian bagi melakukan pemantauan kediaman-kediaman yang dikosongkan.

Selain itu, pondok poIis juga dibuka di lokasi kejadian bagi memudahkan penduduk terje jas membuat Iaporan berkaitan kejadian tanah rntuh tnpa perlu hadir ke baIai.

“Justeru itu, penduduk boleh buat Iaporan poIis di lokasi kejadian dengan bantuan pegawai dan angg ota yang berada di lokasi,” jelasnya.

Salam tkziah buat isteri Puan Hanis dan anaknya. Moga kuat dan tabah atas kehiIangan insan tersayang. Al fatihah.

Sumber: UTUSAN

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : DBONGKAR