“Apa khabar mak..” Telatah Sherry minta restu nak kahwin dgn Tengku Hassanal tarik perhatian ramai- Lubuk Viral

Menerusi perkongsian dari akaun tiktok @t.aimshah1 yang telah mendapat tontonan sebanyak 163k dan telah disuka sebanyak 11.7k, di dalam video tersebut pengacara popular iaitu Sherry Alhadad telah mengusik Raja Permaisuri Agong Tunku Azizah dengan menanyakan jika Tengku Hassanal masih bujang.

Rata- rata netizen terhibur dengan gelagat Sherry yang `selamber’ ketika bertemu VVIP tersebut. Raja Permaisuri Agong juga nampak terhibur dengan usikan Sherry dan beliau sempat mengusik `nak yang mana satu’.

Min rasa video tersebut hanya sekadar hiburan dan bukanlah kecam4n dan antara komen yang min nampak semuanya positif belaka.

Lihat video di bawah:

Lihat juga komen dari netizen:

@Wan Akbar Shaharin:Suka sgt sikap permaisuri… Sangat sporting….humble..baik pulak tu…

@fid8041:shery ni rezeki melimpah ruah betul… dpt jumpa VVVIP..

@Aaaaa>3:yang tinggi tu hahah sapa agak” nya kak sheery cakap tu

@Sharifah Fatimah:Permaisuri agong yang sempoi dan ramah

KENALI TENGKU HASSANAL IBRAHIM, TENGKU MAHKOTA PAHANG YANG SEGAK & BERPENDIDIKAN

Tengku Hassanal Ibrahim Alam Shah Al-Sultan Abdullah baru-baru ini dimasyhur sebagai Tengku Mahkota Pahang dan Pemangku Raja Pahang. Istiadat pelantikan dan pemasyhuran itu berlangsung di Balairung Seri, Istana Abu Bakar di sini di hadapan Sultan Pahang Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah dan Tengku Ampuan Pahang yang baru dimasyhurkan, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah Almarhum Sultan Iskandar. (Sumber: Astro Awani)

Pelantikan Tengku Hassanal sebagai Pemangku Raja Pahang bagi menggantikan ayahanda baginda yang bakal melafaz sumpah jawatan sebagai Yang di-Pertuan Agong ke-16. Selain istiadat yang penuh adat resam serta tradisi Kesultanan Melayu, ramai netizen mengakui teruja malah turut terpaku dengan aura, personaliti dan ketampanan Tengku Hassanal Ibrahim.

Dan baru-baru ini, Tengku Hassanal Ibrahim Alam Shah Al-Sultan Abdullah kini bakal pulang ke tanah air setelah tamat ditauliahkan sebagai pegawai tentera di Royal Military Academy Sandhurst. Ia dirasmikan oleh Sophie, Countess of Wessex, sebagai mewakili Ratu Elizabeth II.

Oleh itu, GL sempat menyelidik dan ini beberapa fakta menarik tentang Tengku Hassanal menerusi biodata rasmi Tengku Mahkota Pahang yang dikeluarkan oleh Istana Abu Bakar.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://kisahbena.com/