D4kwa Cakap Anuar Zain ‘s0ngs*ng’, Sekali Ziana Zain Blas Buat Ramai Setuju – Lubuk Viral

Video usahawan kosmetik, Dato’ SeriVida dengan selamba mengatakan yang penyanyi terkenal, Anuar Zain mengamalkan hubungan sej3nis sememangnya telah mencetuskan rasa kurang senang dalam kalangan warganet.

Tudvh Anuar Zain s0ngs4ng?

Video tersebut telah dimuat naik kembali oleh seorang pengguna TlkTok dikenali sebagai @yus_dexter mengambil dari lG live yang dibuat usahawan itu.

Video : 

Dalam video itu, ada yang meminta usahawan berkenaan untuk mendekati penyanyi itu, namun DSV mend4kwa dengan cara berbisik yang Anuar Zain sebagai g..4…y.

Sangat blad4p

Disebabkan tlndakan blad4p usahawan itu, kakak kepada Anuar Zain, iaitu penyanyi bersuara lantang, Ziana Zain telah tampil meninggalkan komen di ruangan TlkTok @yus_dexrer.

Ziana menulis bahawa apa yang dikatakan usahawan itu sangat blad4p dan mendapat sokongan daripada warganet.

Anuar Zain pun tak minat perempuan terpek1k terl0long

Ini soal maru4h, jgn buat main2

Ada anak lelaki kan? Hati2 sikit bila bercakap

Dia tak ada hak cakap macam tu

Tk tkut d0sa menfltn4h ke

Sebut saja nama Datuk Ser iVida pasti ramai tahu ada sahaja k0ntr0v3rsi terpalit jutawan kosmetik itu. Malah, apa sahaja lsu pasti akan menjadi perhatiannya untuk diulas.

Selepas beberapa tahun menj3nda, pasti ramai tertanya-tanya bilakah Vlda akan bertemu jodoh lagi. Baru-baru ini, tular video dikongsikan oleh seorang netlzen mengenai Vlda.

Menerusi video tersebut Vida berkata ada netizen memberi cadangan supaya Vida mengorat penyanyi bersuara merdu, Anuar Zain.

Namun, jawapan diberikan oleh Vida mengundang kamar3han netlzen. Walaupun Vida seolah berbisik namun jelas kedengaran usahawan itu menyebut ‘g4.y’.

Kurang senang dengan gelaran diberi oleh Vlda itu, netizen mengatakan tldak sepatutnya keluar perkataan tersebut.

Diruangan komen, ada netlzen mengatakan Anuar Zain boleh mengambil tlndakan undang-undang di atas kenyataannya itu apatah lagi melibatkan fltn4h dan soal maru4h.

Malah, ada netizen turut terkejut dengan jawapan berani Vlda itu. Kata netizen lagi, tldak bermakna kaya boleh melakukan sesuka hati.

Tldak kurang juga, ada yang mengaitkan slkap Vlda dengan perkahwinannya terdahulu yang tidak bertahan lama.

Sumber : Rotikaya

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: https://transformasi.pw/