“Tahan tawa ke tu, tk berat ke…” (Video) Netizen Terhibur Tengok Suami Emma Maembong Manja- Lubuk Viral

Resepi kebahagiaan di dalam sebuah hubungan perkahwinan itu mudah sahaja. Kita perlu kekalkan keakraban hubungan kita sebagai suami isteri, sentiasa berkomunikasi dan berbincang sekiranya mempunyai masalah.

Sekiranya kita membuat semua perkara yang disebutkan, insyaAllah kemesraan itu akan terjalin. Itulah kunci kepada sebuah rumah tangga bahagia. Kita kena sama-sama berusaha untuk saling rasa dihargai apabila bersama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial)

Baru-baru ini, Emma Maembong berkongsi video di akaun Instagramnya, memberi tip untuk menjadikan suami ‘terlebih manja’.

Menurut Emma, pentingnya penjagaan dalaman kita sebagai seorang wanita. Bukan sahaja kita perlu cantik di luar, namun kita juga perlu kekal cantik di dalam.

Rata-rata netizen teruja menunggu tip dari Emma, tetapi apa yang membuatkan netizen terhibur adalah apabila Emma menje.rit ‘berat’ kepada suami di saat suaminya duduk di atas riba Emma.

Nampak muka Emma tengah tahan ketawa itu yang membuatkan semua terhibur.

Berat kan nak meriba suami sado? Walaupun itu cuma satu lakonan, namun petua yang dikatakan Emma itu adalah benar.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen memberikan respons, dan ada juga memberi komen seperti mahu mengusik Emma Maembong dan suaminya.

Memang video tu berkenaan merupakan paid review, namun konten yang Emma buat untuk mempromosikan produk tersebut menarik perhatian netizen. – CARI

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber: IG EmmaMaembong