[VIDEO] “Jep Kalau Meng4njing Nombor Satu…” -Keceriaan Jep Gara-Gara Shuib Buat Penonton Terhibur – Lubuk Viral

Kalau sebut sahaja nama pelawak, Jep Sepahtu dan Shuib pasti ramai yang tahu betapa akrabnya sahabat pelawak ini daripada sebelum dan selepas popular bersama-sama dalam dunia lawak tanah air.

Walau bagaimanapun, Shuib yang kini tidak lagi terlalu aktif sebagai anak seni menyebabkan ramai rindu untuk melihatnya bersama Jep dan rakan-rakannya iaitu kumpulan Sepahtu, Rahim dan Pak Ya.

Nampaknya ia direalisasikan apabila Shuib muncul sebagai juri jemputan dalam rancangan Mencari Sepahtu Yang Hilang akhir pada 20 Januari iaitu malam Khamis.

Ternyata kemunculannya itu tidak hanya mengejutkan buat penonton malah rakan Sepahtu yang berada di kerusi juri turut sama bangun meraikan kehadirannya.

Pun begitu yang lebih mendapat perhatian bagi penonton pula apabila keceriaan Jep selepas melihat Shuib muncul di rancangan Mencari Sepahtu Yang Hilang akhir membuatkan warganet juga seronok melihat kedua-dua pelawak itu akhirnya bersatu.

Dalam pada masa yang sama, keceriaan Jep itu juga membuatkan ramai terhibur selepas wajah gembiranya yang sempat mengusik Shuib turut menjadi tumpuan umum.

Berikut di bawah merupakan antara komen menarik daripada netizen di TikTok:

“Hahaha siut la dia ni, hanya beberapa gerakan je buat aku tergelak”

Jep

“Nampak sangat keserasian ia berdua walau hanya memek muka…”

Jep

“Nampak ceria Jep…”

IMG_20220121_114228IMG_20220121_114241_1

“Jep kalau menganjing nombor satu…”

Jep

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LV

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Lubuk Viral

Sumber : HCL